  • 1. Data: 2013-05-30 08:11:33
    Temat: HARACZoABONAMENT dla widzow TV TRWAM ?
    Od: t...@g...com

    Teraz dlaczego moi rodzice musza placic zalegly abonament skoro od 20 lat ogladaja
    TYLKO i wylacznie TV TRWAM, odbiornik satelitarny ustawiony maja na ten jeden kanal -
    skoro TV TRWAM nie zostala nawet wpuszczona do MUX?
    Moi rodzice NIGDY nie ogladaja kanalow TVP, TVN, Polsatu, w ogole ich to nie
    interesuje a nawet draznia ciagle klamstwa tam podawane, a poza tym poziom
    tamtejszych programow uwazaja za zenujaco niski, szczegolnie odnosnie tzw. "misji"
    tzw. "telewizji publicznej".
    Tak wiec ZA CO oni maja placic?
    Trzeba te inicjatywa Panstwa traktowac tylko i wylacznie jako KONTRYBUCJE - czyli
    lupiezczy haracz sciagany tylko i wylacznie na potrzeby utrzymania dworskich dworakow
    i calej bandy?

  • 2. Data: 2013-05-30 19:50:22
    Temat: Re: HARACZoABONAMENT dla widzow TV TRWAM ?
    Od: "Krzysztof." <t...@g...pl>

    Oszukujesz - Rydzykowa TV nie ma 20 lat - ma 10.
    Posiadaja telewizor - posiadaja. To podatek sie nalezy.
    Tylko z nazwy to abonament. I nikogo nie interesuje co ogladaja.
    Trzeba bylo sprzedac telewizor i wyrejestrowac.
    Przewietrzyc sie, uprawiac sport to szalej moherowy wyparuje.
    Jak nie placili to teraz zaplaca z odsetkami - mieli na Rydzyka to znajda na
    TVP.

    K.

  • 3. Data: 2013-06-01 20:12:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <t...@g...com> 9...@g...co

[...]

    A to ciekawe. **Nigdy** nie oglądali, a jednak coś, co tam
    jest, **ciągle** drażni ich. Może słuchali TV, zamiast oglądać?
    Ja czasami oglądam TV Trwam -- i mnie akurat nie drażnią kłamstwa
    tam podawane. Ani mnie te kłamstwa nie drażnią ciągle, ani jakoś
    inaczej.

    : a poza tym poziom tamtejszych programow uwazaja za zenujaco niski,

    Jak wyżej -- nie oglądają NIGDY, ale mają swoje zdanie.
    Duch Święty im mówi, jaki jest poziom?

    : szczegolnie odnosnie tzw. "misji" tzw. "telewizji publicznej".
    : Tak wiec ZA CO oni maja placic?

    Zapewne za to, czego chce tak zwany ogół,
    bo jednak Dworaka powołał (prawnie, zgodnie
    z obowiązującym i jawnym prawem) demokratycznie
    wybrany prezydent RP, który zanim został
    wybrany, zapowiedział wybór Dworaka.

    : Trzeba te inicjatywa Panstwa traktowac tylko i wylacznie jako
    : KONTRYBUCJE - czyli lupiezczy haracz sciagany tylko i wylacznie
    : na potrzeby utrzymania dworskich dworakow i calej bandy?

    A dlaczego ateista musi płacić za nauczanie religii w szkołach?
    (coś koło 2 miliardów rocznie z budżetu państwa)

    Albo za to płaci wróg (Marsjanin, aby było bez polityki i bez religii)
    Polski, że Polska armia broni polskich granic przed wtargnięciem
    pobratymców (Marsjan) tegoż wroga.

    -=-

    Twoi rodzice uczestniczyli czynnie w ostatnich (w 2010 roku)
    wyborach prezydenckich? Ja nie uczestniczyłem, bo nie interesuje
    mnie polityka, ale ja nie zadaję głupich pytań:

    -- dlaczego Komorowski jest prezydentem RP?

    gdyż wiem, że tak postanowił naród polski.
    (i mnie akurat ten prezydent nie przeszkadza, choć i nie pomaga mi)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2013-06-24 16:07:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <t...@g...com> 9...@g...co

    http://tv-online.strefa.pl/telewizja/trwam.html

    Ale chyba potrzebny jest (; silwerlajt. ;)
    I nie wiem właśnie po co -- po co płacić na M$...
    Pod Windows bez problemu można oglądać TV Trwam.
    Ale telewizory zwykle mają darmowego Linuksa, nie zaś płatne Windows...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2013-06-24 21:23:45
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-05-30 08:11, t...@g...com pisze:
> [...]
    lupiezczy haracz sciagany tylko i wylacznie na potrzeby utrzymania dworskich dworakow

    Nie lamentuj tylko pisz pismo do krajowej rady o umorzenie. Na poczcie
    wszystko wiedzą i niech nie ściemniają. Jak mają zaległość to można
    wyrejestrować!!!
    Sprawdź może rodzice podlegają pod zwolnienia. Jest ich teraz sporo i
    łatwo się załapać. (niestety nie wszyscy są tego świadomi i czekają
    będąc w błędzie do 70-tki)
    Wiem... nieznajomość prawa... ale żadnej kampanii informacyjne na ten
    temat nie kojarzę.
    W moim przypadku się okazało że 5 lat mieli prawo do zwolnienia ale
    trzeba było to zgłosić. Aktualnie egzekucja komornicza z emerytury do
    czasu rozpatrzenia została wstrzymana.
    (Wincent wstydu nie ma żeby od staruszków z marnej renty pobierać a
    miliony bogatych mają faktyczną abolicję TFUUU!!!)
    Zobaczymy co będzie.

  • 6. Data: 2013-06-24 21:29:43
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik z napisał:

    > (Wincent wstydu nie ma żeby od staruszków z marnej renty pobierać a
    > miliony bogatych mają faktyczną abolicję TFUUU!!!)

    staruszek z renty kancelarii prawnej nie wynajmie, a rente latwo zajac,
    i nie trza sie nameczyc, a kasa splynie

    bogaty moze unikac jak piskorz smigajac nad prawem, ewentualnie moze sie
    okazac, ze nic nie posiada, zadnych dochodow, jest jak Tusk - z budzetu
    musi brac na cygara...

    ;)

  • 7. Data: 2014-05-31 21:19:01
    Od: Frez <f...@g...com>

    W dniu 2013-05-30 19:50, Krzysztof. pisze:
    Nie płaciłem,nie płacę i nie będę płacił. Kwaśniak abonament zamienił na
    opłatę od odbiorników. Za moją kasę na szczęście TVP swojej
    platformerskiej misji nie robi.

  • 8. Data: 2014-05-31 21:30:29
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 31 May 2014 21:19:01 +0200, Frez napisał(a):

    > Nie płaciłem,nie płacę i nie będę płacił.

    To jeszcze nie oglądaj.
    --
    Jacek

  • 9. Data: 2014-06-01 21:11:45