  • 1. Data: 2013-05-28 17:36:32
    Temat: Maria Wern w UPC - problemy z dźwiękiem
    Od: "J.R." <j...@g...pl>

    W serialu kryminalnym Maria Wern (AleKino+ HD, niedziele, godz 20, UPC
    Warszawa) od kilku odcinków występują dość osobliwe problemy z
    dźwiękiem, słyszalne na wersji oryginalnej (szwedzkiej), bez lektora.

    Muzyka, głośna mowa przechodzi poprawnie, natomiast dźwięki tła,
    zwłaszcza niskie (np. silnik samochodowy) są "pompowane" - cały czas
    słychać zmianę poziomu, co jest oczywiście strasznie męczące.

    Czy tak tylko w UPC Warszawa, czy raczej nadawca coś źle robi?

    --
    J.R.

  • 2. Data: 2013-05-28 23:07:06
    Temat: Re: Maria Wern w UPC - problemy z dźwiękiem
    Od: Wariat z gwizdem <n...@g...pl>

    On 2013-05-28 17:36, J.R. wrote:
> [...]
    > słychać zmianę poziomu, co jest oczywiście strasznie męczące.
    >
    > Czy tak tylko w UPC Warszawa, czy raczej nadawca coś źle robi?

    Ja mam podobnie na AK+ HD. Nie przez UPC a przez NC+. Tylko ten kanał
    na oryginalnym dźwięku, bo polski działa normalnie (ale nie ma już
    niestety pięciu kanałów na DD). Choćby dzisiaj Walander o 20tej.

  • 3. Data: 2013-05-29 20:04:51
    Od: "J.R." <j...@g...pl>

    Wariat z gwizdem pisze:
    [...]
    > Ja mam podobnie na AK+ HD. Nie przez UPC a przez NC+.

    UPC bierze pewnie z NC+.

    > Tylko ten kanał
    > na oryginalnym dźwięku, bo polski działa normalnie (ale nie ma już
    > niestety pięciu kanałów na DD). Choćby dzisiaj Walander o 20tej.

    Przez chwilę oglądałem tego Wallandera i nie zauważyłem problemu. W
    Marii Wern to się znacznie bardziej rzucało w uszy.

    --
    J.R.

  • 4. Data: 2013-05-30 09:14:43
    Od: Wariat z gwizdem <n...@g...pl>

    On 2013-05-29 20:04, J.R. wrote:
    > Wariat z gwizdem pisze:
    > [...]
    >
    > UPC bierze pewnie z NC+.

    Może... Właścicielem jest chyba Canal+.

    > Przez chwilę oglądałem tego Wallandera i nie zauważyłem problemu. W
    > Marii Wern to się znacznie bardziej rzucało w uszy.

    Tylko na ścieżce dźwiękowej oryginalnej angielskiej, na polskiej było
    normalnie. I tak jak napisałeś wcześniej to dotyczy pewnych dźwięków z
    tła. Pływanie poziomu... Nie na każdej scenie było wyraźnie słyszalne.

  • 5. Data: 2013-06-03 18:27:13
    Od: "J.R." <j...@g...pl>

    Wariat z gwizdem pisze:
    [...]
    > Tylko na ścieżce dźwiękowej oryginalnej angielskiej, na polskiej było
    > normalnie.

    Oczywiście, polskiej ścieżki nigdy nie używam.

    > I tak jak napisałeś wcześniej to dotyczy pewnych dźwięków z
    > tła. Pływanie poziomu... Nie na każdej scenie było wyraźnie słyszalne.

    We wczorajszej Marii Wern dźwięk był w porządku. Ale 4 poprzednie
    odcinki były popsute...

    --
    J.R.