  • 11. Data: 2009-01-04 22:15:44
    Temat: Re: HDD 2,5
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Icek
    > ta tylko gdzie ?
    > a na tym można postawić system ? (dos). Nigdy tego nie probowałem .
    > googlalem i nie znalazłem CF poniżej 2 Gb . Mnie wystarczy 540 ( tyle
    > były dyski )

    ja to kupilem od mojego dystrybutora sprzetu i wiem, ze to byla ostatnia bo
    chcialem 4 sztuki ;)

    ale to chyba nie jest nowosc. Jak bardzo chcesz to Ci moge odsprzedac ;)

    Icek

  • 12. Data: 2009-01-08 17:30:10
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Sat, 03 Jan 2009 23:50:22 +0100 Marek S <s...@o...pl> napisał:

    >Na ebay nie ma , może ktoś wie gdzie takie mogą być nieużywane :)Cuda
    >sie zdarzają ...

    A tu sprawdziłeś?
    http://www.allegro.pl/9094_mniejsze_od_10gb.html

    Po co Ci taki mały dysk? CP/M będziesz stawiał? ;-)

    --
    RUN"
    Press PLAY then any key: