  • 1. Data: 2018-08-21 20:45:39
    Temat: HDMI (komputer) -> DVI (monitor)
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Czy istnieje szansa aby komputer (AM4 Ryzen G) mający wyjście HDMI i
    DisplayPort był w stanie pogonić monitor z DVI za pomoca pasywnej
    przelotki? Na razie pomijam HDCP, interesuje mnie tylko czy wynegocjuja
    sobie protokół DVI. W druga stronę to czasem działa, czyli jak jest nowy
    monitor do starego komputera. Ale w tą stronę nie podpinałem.

    Jesli nie pogoni, to czy sa jakieś przelotki które przy okazji wydłubią
    audio z sygnału HDMI na zwykły analogowy jack?

  • 2. Data: 2018-08-21 20:58:53
    Temat: Re: HDMI (komputer) -> DVI (monitor)
    Od: ń <ń@ń.ń>

    U mnie działało. Generalnie to sygnały te same, tylko wtyczka inna, no i HDMI to
    wyższe częstotliwości graniczne, więc może zajść konieczność zmiejszenia w sygnale
    wideo odświeżania lub rozdzielczości.

    -----

  • 3. Data: 2018-08-22 00:15:29
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-08-21 o 20:58, ń pisze:
> [...]
    wyższe częstotliwości graniczne, więc może zajść konieczność zmiejszenia w sygnale

    Mam kabel DVI<->HDMI, ale nigdy jeszcze go nie używałem. Będzie działał
    w obie strony, czyli zarówno komputer HDMI --> monitor DVI, jak też
    komputer DVI --> monitor HDMI? Czy też są inne kable?

  • 4. Data: 2018-08-22 07:05:45
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Urzeka nas Twoja historia.
    Moze zaproś kolegów na ten pierwszy raz?

    -----

  • 5. Data: 2018-08-23 12:14:41
    Od: "Leszek K." <l...@g...com>

    Dnia Tue, 21 Aug 2018 20:45:39 +0200, Sebastian Biały napisał(a):

> [...]
    > sobie protokół DVI. W druga stronę to czasem działa, czyli jak jest nowy
    > monitor do starego komputera. Ale w tą stronę nie podpinałem.

    Bez problemu. HDCP też przejdzie.

    > Jesli nie pogoni, to czy sa jakieś przelotki które przy okazji wydłubią
    > audio z sygnału HDMI na zwykły analogowy jack?

    Na analog nie za bardzo. Cyfrowy na coaxial pewnie się da, ale nie
    próbowałem.

    --
    Ceterum censeo Unionem Europaeam delendam esse.

  • 6. Data: 2018-08-23 12:49:13
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Aktywne są, ale prościej połączyć wyjście audio kompa z wejściem audio
    monitora/głośników.

    -----

  • 7. Data: 2018-08-23 20:16:11
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/23/2018 12:14 PM, Leszek K. wrote:
    > Bez problemu. HDCP też przejdzie.

    Mam w domu komputer który na porcie DP nie wspiera pasywnych przelotek
    na DVI. Przypuszczam że typ wyjścia DP lub jakis ficzer w tym DP musi
    istnieć. Internety bredzą coś o jakimś DP+ ale nie potrafie znaleźć
    informacji co to.

  • 8. Data: 2018-08-23 22:16:31
    Od: "Leszek K." <l...@g...com>

    Dnia Thu, 23 Aug 2018 20:16:11 +0200, Sebastian Biały napisał(a):

> [...]
    > na DVI. Przypuszczam że typ wyjścia DP lub jakis ficzer w tym DP musi
    > istnieć. Internety bredzą coś o jakimś DP+ ale nie potrafie znaleźć

    Ależ ja nie pisałem o DP tylko o HDMI. Tak też zadałeś pytanie. Do DP
    potrzebna przejściówka ze sporą ilością elektroniki.

    --
    Ceterum censeo Unionem Europaeam delendam esse.

  • 9. Data: 2018-08-24 03:18:25
    Od: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <_...@g...net>

    Date: Tue, 21 Aug 2018 20:45:39
    From: Sebastian Biały
> [...]

    > sobie protokół DVI. W druga stronę to czasem działa, czyli jak jest nowy
    > monitor do starego komputera. Ale w tą stronę nie podpinałem.

    U mnie działa, aczkolwiek musiałem przetestować kilka kabli, bo
    początkowo trafiłem na dwie niedziałające.

    > Jesli nie pogoni, to czy sa jakieś przelotki które przy okazji wydłubią
    > audio z sygnału HDMI na zwykły analogowy jack?

    Są, ale nie testowałem.

    Pozdrawiam,
    Dominik
    --
    Fedora https://getfedora.org | RPMFusion http://rpmfusion.org
    There should be a science of discontent. People need hard times and

  • 10. Data: 2018-08-24 10:19:42
    Od: ń <ń@ń.ń>

    www.accellww.com