  • 1. Data: 2010-06-06 17:34:33
    Temat: HHO
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    Czy ktoś czytający Grupę, posiada i używa w samochodzie urządzenie HHO?
    Proszę o opinie i wskazówki, co do zmniejszenia zużycia paliwa,
    bezpieczeństwa i opłacalności finansowej, przy zastosowaniu takiego
    urządzenia. Tylko praktycy! Czytałem w Internecie i oglądałem filmy na
    YouTube o HHO, ale brak jest jednoznacznej opinii i konkretnych danych,
    za lub przeciw. Teoretykom, ględom i piszącym nie na temat dziękuję,
    proszę, żeby się przemęczali.

    Cały w prisiudach
    MJ

  • 2. Data: 2010-06-06 18:05:05
    Temat: Re: HHO
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    Tata pisze:
    > Czy ktoś czytający Grupę, posiada i używa w samochodzie urządzenie HHO?
    > [...] Tylko praktycy! [...]

    No to w tym momencie straciles szanse na uzyskanie rzetelnej odpowiedzi,
    bo jak ktos by byl na tyle niemadry by to kupic/zrobic to juz nie
    zostaje mu nic innego jak sciemniac ze sie oplacalo.

    --
    http://www.artveo.pl/

  • 3. Data: 2010-06-06 18:22:56
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-06 17:34, Tata wrote:
> [...]
    > Proszę o opinie i wskazówki, co do zmniejszenia zużycia paliwa,
    > bezpieczeństwa i opłacalności finansowej, przy zastosowaniu takiego

    same wykluczenia...
    http://autob.co.uk/forum/viewtopic.php?t=225 słabo czytałeś...
    miłego wylatywania w powietrze :)

  • 4. Data: 2010-06-06 20:02:35
    Temat: [OT] teoria Re: HHO
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Tata pisze:
> [...]
    > YouTube o HHO, ale brak jest jednoznacznej opinii i konkretnych danych,
    > za lub przeciw. Teoretykom, ględom i piszącym nie na temat dziękuję,

    Z góry przepraszam za wciskanie swoich 3 groszy, i teorie.
    tak sobie myśle: jakby zbudować silnik stacjonarny który startuje tylko
    na klasycznym paliwie, a jak HHO zacznie wytwarzać "gazy" to wyłączyć
    dopływ klasycznego paliwa - zasilać jedynie z HHO. Gdyby takie
    urządzenie zadziałało to mamy silnik na wode. nie powiem ze to fizycznie
    perpetum mobile, ale jeśli chodzi o wzgledy finansowe - to prawie tak!
    Czy ja jestem jedynym który na to wpadł? Nie sądze. w takim razie
    wniosek jest jeden - nie da sie. z jakiego powodu? ciekaw jestem

    ToMasz

  • 5. Data: 2010-06-06 20:06:01
    Temat: Re: [OT] teoria Re: HHO
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 06 Jun 2010 20:02:35 +0200, osobnik zwany ToMasz
    wystukał:

> [...]
    > dopływ klasycznego paliwa - zasilać jedynie z HHO. Gdyby takie
    > urządzenie zadziałało to mamy silnik na wode. nie powiem ze to fizycznie

    to by było perpetuum mobile. Więc już masz opowiedź.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2010-06-06 20:55:00
    Temat: Re: HHO [w zasadzie][piątkowo]
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-06-06, Stefan <s...@c...wp.pl> wrote:

    > No to w tym momencie straciles szanse na uzyskanie rzetelnej odpowiedzi,
    > bo jak ktos by byl na tyle niemadry by to kupic/zrobic to juz nie
    > zostaje mu nic innego jak sciemniac ze sie oplacalo.

    Z ciekawości zagooglałem co to jest... i na pierwszej wygooglanej
    stronie znalazłem:

    <cite>
    Nie piszcie bzdur, że samochód na wodę przeczy pierwszej zasadzie
    termodynamiki, bo te akademickie formułki śmieszą tysiące użytkowników
    tych rozwiązań. Zresztą, bardziej zaawansowani fizycy wiedzą, że w tych
    rozwiązaniach zasada termodynamiki nie obowiązuje.
    </cite>

    http://www.mt.com.pl/forum/viewtopic.php?t=4555

    :D

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 7. Data: 2010-06-07 11:54:24
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    Krzysiek Kielczewski pisze:
> [...]
    > [...] Zresztą, bardziej zaawansowani fizycy wiedzą, że w tych
    > rozwiązaniach zasada termodynamiki nie obowiązuje.

    Ba! Dzis przegladajac amerykanskie strony znalazlem nastepujaca konstrukcje:

    http://i.imgur.com/uVvkD.jpg

    Szkoda ze moj Punciak ma plastikowy zderzak, napewno koncerny wiedzialy
    o tym wczesniej i z premedytacja zaczely takie stosowac!

    --
    http://www.artveo.pl/

  • 8. Data: 2010-06-07 15:29:42
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Krzysiek Kielczewski wrote:

> [...]
    > tych rozwiązań. Zresztą, bardziej zaawansowani fizycy wiedzą, że w
    > tych rozwiązaniach zasada termodynamiki nie obowiązuje.

    Kiedyś czytałem jakieś poważniejsze analizy i generalnie były uwagi że
    takie ustrojstwo (z tym że bez głupot o HHO, tylko po prostu
    elektroliza wody na wodór i tlen) owszem może per saldo zwiększać ciut
    moc i ograniczać spalanie, tylko nie ze względu na dodatkową energię ze
    spalania wodoru, a wpływie dodatku wodoru do mieszanki na
    "równomierność" spalania.

    Tenże wodór ma działać jako zapalnik, po prostu odpalać mieszankę w
    całości, i dawać efektywniejsze spalanie.

    Z tym że zastrzegali że tak ma działać raczej w starszych silnikach.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 9. Data: 2010-06-07 18:36:43
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:hugo28$86e$8@inews.gazeta.pl...
    > Dnia pięknego Sun, 06 Jun 2010 20:02:35 +0200, osobnik zwany ToMasz
    > wystukał:

    > to by było perpetuum mobile. Więc już masz opowiedź.

    nie byloby bo wody dolewasz - to nie jest zamkniety uklad

  • 10. Data: 2010-06-07 20:56:10
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 07 Jun 2010 17:36:43 +0100, osobnik zwany m4rkiz
    wystukał:

    dawaj! udowodnij to energetycznie :)