  • 1. Data: 2010-06-06 22:37:03
    Temat: szyba boczna i folia
    Od: badzio <b...@g...com>

    Witam wszystkich,

    czy folia do oklejenia boczne szyb (ale nie drzwi kierowcy czy
    pasazera z przodu tylko tylne drzwi) musi spelniac jakies atesty?
    Poniewaz nie znalazlem rolety, ktora spelnialaby moje warunki (czyli
    pokrywala mozliwie cala szybe w drzwiach bocznych i pozwalala
    bezbolesne otwieranie okna, bez odczepiania przyssawek - jedyne
    roletki, ktore pozwalaja na takie otwieranie maja szerokosc ~45cm a ja
    potrzebuje 60-65cm) to zastanawiam sie nad oklejeniem tych drzwi.
    Znalazlem na allegro cos takiego:
    latwy montaz, przystepna cena. Gdzie jest haczyk? Rownoczesnie
    sprzedawca oferuje folie z atestem.
    Ja rozumiem ze folia na szybie przedniej czy tez szybach w drzwiach
    kierowcy i pasazera z przodu musi spelniac jakies atesty. Bo z tych
    szyb 'sie korzysta'. Ale folia na drzwiach z tylu? Przeciez sa
    samochody, ktore w ogole nie maja szyb na bocznych drzwiach z tylu.
    Licze na wyjasnienia :) A moze ktorys z grupowiczow ma taka folie i
    podzieli sie wrazeniami?
    Aha - znalazlem tez podobna folie, nawet fajniejsza (bo z obrazkami a
    oczywiscie powodem calej tej zabawy jest dziecko :) ).
    http://www.allegro.pl/item1060304664_folia_przeciwsl
    oneczna_statyczna_disney_goofy.html
    tyle ze okragla a kwadratowa latwiej dopasowac

  • 2. Data: 2010-06-06 22:38:10
    Temat: Re: szyba boczna i folia
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 06 Jun 2010 13:37:03 -0700, osobnik zwany badzio
    wystukał:

    > Witam wszystkich,
    >
    > czy folia do oklejenia boczne szyb (ale nie drzwi kierowcy czy pasazera
    > z przodu tylko tylne drzwi) musi spelniac jakies atesty?

    nie, jak sam napisałeś możesz je sobie obić blachą albo deskami

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2010-06-06 22:55:59
    Od: PB <p...@b...pl>

    Sun, 6 Jun 2010 13:37:03 -0700 (PDT), na pl.misc.samochody, badzio
    napisał(a):

> [...]
    > http://www.allegro.pl/item1060304664_folia_przeciwsl
    oneczna_statyczna_disney_goofy.html
    > tyle ze okragla a kwadratowa latwiej dopasowac

    rozumiem ze chcesz dla dziecka. Zamiast siatki na przyssawki. Jedz
    wiec do agencji reklamowej ktora autobusy okleja i wysęp od nich
    siatkę na okna. Ona ma białą stronę do zadrukowania i czarną tą
    kleistą. Naklej taką siatkę od wewnątrz na szyby tylne - działa
    bezbłędnie. Nakleja sie banalnie łatwo - bo to siatka i pęcherza nie
    zrobisz. Uprzedzajac pytania - miałem toto naklejone w dwóch autach -
    działało bez zarzutu.

    Piotr Biegała Warszawa
    Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
    Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

  • 4. Data: 2010-06-06 23:03:38
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 6-06-2010 22:37, badzio pisze:

    > Znalazlem na allegro cos takiego:
    > latwy montaz, przystepna cena. Gdzie jest haczyk? Rownoczesnie
    > sprzedawca oferuje folie z atestem.
    Kupiłem na allegro folie "lustro weneckie".
    Zastosowanie nieco inne - szklane drzwi "balkonowe".
    Bez kleju, tylko woda.
    Ogólnie kiła, odklejała się, pojawiały się pęcherze.
    Zerwałem.
    Może ta jest inna, ale szału się nie spodziewaj.

    M.

  • 5. Data: 2010-06-06 23:23:48
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    badzio pisze:
    > Witam wszystkich,
    >
    > czy folia do oklejenia boczne szyb
    (..)
    dzwi tylne bez atestu.
    polecam super dark black - janciemniejsza jaka będzie, bo wyszystko -
    pomiedzy- sie nie sprawdza. naklej to sam , nie jest to wielka sztuka.
    Tyle ze kup w motoryzacyjnym, albo w norauto, bo mozna sie nadziać na
    matowe folijki....

    ToMasz

  • 6. Data: 2010-06-07 01:23:37
    Od: "PanAdol" <a...@g...pl>

    Użytkownik "PB" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    przyssawki. Jedz
    > wiec do agencji reklamowej ktora autobusy okleja i
    dokladnie chodzi o folie owv (one way vision ;) )
    Pzdr
    Pandol

  • 7. Data: 2010-06-07 08:21:39
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    On 06.06.2010 22:37, badzio wrote:
> [...]

    > bezbolesne otwieranie okna, bez odczepiania przyssawek - jedyne
    > roletki, ktore pozwalaja na takie otwieranie maja szerokosc ~45cm a ja

    Czy szukałeś wśród roletek uniwersalnych? czy może przeglądałeś też z
    demontażu?
    W co niektórych samochodach są takie montowane w boczku drzwi.
    Może by poszukać czegoś rozmiarami zbliżonego i spróbować przerobić do
    swoich drzwi.. pewno będzie trzeba po tym skorzystać z usług tapicera,
    ale może się opłaci.
    Jak będziesz zainteresowany to podam Ci jaki wymiar ma roletka w lagunie II.

  • 8. Data: 2010-06-07 10:23:31
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-06 22:55, PB wrote:

    > reklamowej ktora autobusy okleja i wysęp od nich
    > siatkę na okna. Ona ma białą stronę do zadrukowania i czarną tą
    > kleistą. Naklej taką siatkę od wewnątrz na szyby tylne

    a w środku biało jak w lodówce - tragedia jak na mój gust.

  • 9. Data: 2010-06-07 12:08:50
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "MariuszM" <u...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > Ogólnie kiła, odklejała się, pojawiały się pęcherze.
    > Zerwałem.
    > Może ta jest inna, ale szału się nie spodziewaj.

    Swietny pomysl, takie lustro w samochodzie. Nic nie uprzyjemnia podrozy, jak
    kretyn oslepiajacy sloneczkiem odbitym od takiej lansiarskiej szyby.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 10. Data: 2010-06-07 12:46:21
    Od: "BUNIEK" <m...@p...onet.pl>

    > Licze na wyjasnienia :) A moze ktorys z grupowiczow ma taka folie i
    > podzieli sie wrazeniami?

    Skorzystaj z wyspecjalizowanego warsztatu i niech przyciemnia ci szyby
    folia, za Corlolle kombi 5 szyb wzieli 500 pln, szyby w dziwach byly
    wyciagane dokladnie czyszczone byla naklejana folia na wode, potem
    suszenie/wygrzewanie aby nie schodzila podczas opuszczania szyb, calosc
    akcji 3 godziny.
    Tylko ja wybralem za jasna folie 3 od najciemniejszej (poziom przyciemnienia
    jak w salonowym aucie), lepsza bylaby 2 od konca. ale juz nie bede zmienial
    :). Dziecko ma ciemniej, chlodniej nie miga tak cien i co zauwazylem ogólnie
    auto mniej sie nagrzewa w srodku jak sie zostawi na sloncu to osloniete
    elementy wnetrza sa chlodniejsze w stosunku do przednich siedzen

    Buniek