  • 1. Data: 2012-12-29 18:07:58
    Temat: HONDAcbr125 felgi
    Od: crAmAnA <kasiowate369@_NOSPAM_wp.pl>

    Siemka . ; )
    Chciałam się dowiedzieć wszystkiego o felgach do tej hondy . Tzn. chcę
    kupić chłopakowi paski na felgi na urodziny. Po 1 nie znam rozmiaru jej
    felg,
    po 2 nie wiem jakiej grubości paski kupić, żeby to jakoś wyglądało,
    po 3 nie wiem czy flu, zwykłe ? chciałam odblaskowe, ale Wy mi doradźcie ;
    ) Domyślam się, że flu najlepsze, ale z drugiej strony zastanawiam się nad
    innymi .
    Proszę o pomoc !