  • 1. Data: 2011-04-23 15:24:46
    Temat: HP LaserJet 2100
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    Droga barteru wszedlem w posiadanie uzywanej drukarki HP LaserJet 2100M.
    Mam z nia problem - po podlaczeniu przez printserver (nie mam LPT w kompie)
    wydrukowalem pare stron i bylo OK.

    Nastepnie zabralem sie za wieksze zadanie, czyli 140 dwustronnie
    zadrukowanych stron ksiazki, ktora redaguje. Pierwszy wsad, czyli
    nieparzyste, poszedl bez problemow. Nastepnie przelozylem kartki, zeby
    drukowac strony parzyste, i zaczely sie cuda. Drukarka zaczela sie
    zawieszac, wypluwac strony bez tekstu albo z roznymi smieciami, ewentualnie
    raz smiec a raz cos z aktualnego zadania drukowania. Anulowanie zadania w
    kolejce systemowej nie pomoglo, wylaczanie drukarki nie pomoglo, reset
    programu z ktorego drukuje ani reset kompa tez nie pomogl - mimo wszystkich
    tych prob po wlaczeniu drukarka nadal glupieje: zaczyna przepuszczac strony
    puste lub ze smieciami, ewentualnie robi dyskoteke kontrolek ()
    anulowanie zadania przyciskiem na panelu drukarki wydaje sie w ogole nie
    dzialac. Po chwili takiej akcji czkawka jakby nagle minela i udalo mi sie
    wydrukowac kilka stron metoda:

    - pare stron
    - zawieszenie
    - klapniecie pokrywa drukarki(!)
    - pare stron
    - zawieszenie

    A potem juz nastapil totalny zwis.

    Czy myslicie, ze to problem z drukarka, czy z printserverem (D-link)?
    W ustawieniach tego ustrojstwa nie widze nic na temat buforowania zadan...

    Tak czy siak, jak sie zabrac za szukanie zrodla problemu - jakies pomysly?

    --
    Maciek

  • 2. Data: 2011-04-24 16:16:19
    Temat: Re: HP LaserJet 2100
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2011-04-23 17:24, Maciek pisze:
    > Czy myslicie, ze to problem z drukarka, czy z printserverem (D-link)?
    > W ustawieniach tego ustrojstwa nie widze nic na temat buforowania zadan...

    Mało RAM'u. Drukuj po 50 stron.

  • 3. Data: 2011-04-24 21:16:32
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 24 Apr 2011 18:16:19 +0200, radar napisał(a):

    > Mało RAM'u. Drukuj po 50 stron.

    4 MB to malo na 100 czy 200 stron?!

    A nawet jesli, to chyba proba zbuforowania takiej ilosci nie powinna sie
    konczyc padem, ze o niemoznosci zresetowania drukarki nie wspomne...

    --
    Maciek

  • 4. Data: 2011-04-26 08:00:57
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2011-04-24 23:16, Maciek pisze:
    > 4 MB to malo na 100 czy 200 stron?!
    > A nawet jesli, to chyba proba zbuforowania takiej ilosci nie powinna sie
    > konczyc padem, ze o niemoznosci zresetowania drukarki nie wspomne...

    U mnie działało :)