  • 1. Data: 2009-08-27 20:41:19
    Temat: HP photosmart M425
    Od: "aqua" <a...@o...pl>

    Witam,

    idioten-camera jak w temacie, służy w przedszkolu do uwieczniania zycia
    przedszkolaków ( fotki idą na www ) no i dziś ją pogięło ...
    Fotki robi, ale tylko na pamięci wewnętrznej, odczytuje karty pamięci, ale
    jedynie pokazując kominikat o złym formacie karty SD.
    Kartę ( i to nie jedną, bo próbowałam z 5 różnymi ) formatuję w kompie,bo w
    aparacie sie nie da - po załadowaniu do aparatu znowu ten sam komunikat.
    Karty sprawdzone w innym aparacie - są ok. Na wsparciu technicznym HP ni
    cholery nie odbierają telefonu. Może jakaś dobra duszyczka poradzi cuś, albo
    podpowie gdzie w Poznaniu znajduje się jakiś serwis, który mi poradzi lub
    fachowo naprawi nie puszczając przedszkola w skarpetkach ? Niestety na nowy
    aparat kasy nie ma.

    pozdrawiam
    aqua ( poznań )

  • 2. Data: 2009-08-27 20:59:45
    Temat: Re: HP photosmart M425
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    aqua wrote:
    > Fotki robi, ale tylko na pamięci wewnętrznej, odczytuje karty pamięci,
    > ale jedynie pokazując kominikat o złym formacie karty SD.
    [...]

    Rzuc okiem, czy jakis pin w gniezdzie SD nie jest wygiety (to, ze ~1 jest
    dluzszy jest normalne, ale wszystkie powinny miec ta sama wysokosc). Moze
    gniazdo uleglo uszkodzeniu. Albo jest zabrudzone - czyszczenie
    izopropanolem (chusteczka do dezynfekcji) powinno wowczas pomoc.

    k,

  • 3. Data: 2009-08-28 05:47:34
    Od: jian <j...@p...fm_nie_dla_spamu>

    aqua wrote:
> [...]
    > Fotki robi, ale tylko na pamieci wewnetrznej, odczytuje karty pamieci, ale
    > jedynie pokazuj?c kominikat o z?ym formacie karty SD.
    > Karte ( i to nie jedn?, bo próbowa?am z 5 ró?nymi ) formatuje w kompie,bo w
    > aparacie sie nie da - po za?adowaniu do aparatu znowu ten sam komunikat.
    > Karty sprawdzone w innym aparacie - s? ok. Na wsparciu technicznym HP ni
    > cholery nie odbieraj? telefonu. Mo?e jaka? dobra duszyczka poradzi cu?, albo
    > podpowie gdzie w Poznaniu znajduje sie jaki? serwis, który mi poradzi lub
    > fachowo naprawi nie puszczaj?c przedszkola w skarpetkach ? Niestety na nowy

    ze się tak spytam skoro formatujesz w kompie jaki "format" zapisu plików
    wybrałeś przy formatowaniu ???

  • 4. Data: 2009-08-28 06:09:34
    Od: "TheGuru" <t...@o...pl>

    > Witam,
    >
    > Na wsparciu technicznym HP ni cholery nie odbierają telefonu.

    a tam próbowałeś
    Ster-Projekt SA. Oddział. Autoryzowany serwis Hewlett Packard
    61-655 Poznań, os. Na Murawie 7
    woj. Wielkopolskie, pow. Poznań, gm. Poznań

    Branża: Komputery - naprawa
    Tel.: 0 61 821 30 35

  • 5. Data: 2009-08-31 11:09:47
    Od: "aqua" <a...@o...pl>

    Użytkownik "KILu" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > gniazdo uleglo uszkodzeniu. Albo jest zabrudzone - czyszczenie
    > izopropanolem (chusteczka do dezynfekcji) powinno wowczas pomoc.

    Witam.,
    czyszczenie poskutkowało :)

    Dziekuję za wszystkie porady.

    pozdrawiam