  • 1. Data: 2009-08-27 13:14:51
    Temat: No to sa nowosci od Sony
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    A850 - orżnięte a900 za $2000 (masz Dominik swoje "dużo taniej od
    starszej siostry" :-P)
    A500 / A550 - krop (i szlag trafił sny Dominika) 12/14 MPx, z
    podwójnym LV, 5 fps i uchylnym ekranem
    28-75/2.8 - za $800 (chyba najtańszy systemowy zum FF o tym świetle).

    de Fresz

  • 2. Data: 2009-08-27 15:17:56
    Temat: Re: No to sa nowosci od Sony
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl>

    On 27 Sie, 15:14, de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:
    > A850 - orżnięte a900 za $2000 (masz Dominik swoje "dużo taniej od
    > starszej siostry" :-P)

    A850 plus 28-75 w cenie korpusu A900 ( 2600$$ - jak i D700, jak i
    C5DII) wg. cen z B&H

    > 28-75/2.8 - za $800 (chyba najtańszy systemowy zum FF o tym świetle).

    Około 400$ od Canona 24-70 i około 800$ od Nikona 24-70.

    Robi się ciekawie. Sony chyba rozpętało wojenkę cenową.

  • 3. Data: 2009-08-27 15:33:28
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Nieznajomy wrote:

    > Około 400$ od Canona 24-70 i około 800$ od Nikona 24-70.
    >
    > Robi się ciekawie. Sony chyba rozpętało wojenkę cenową.

    A to jest Sony-Sony/Minolta czy może jakiś Sony-Tamron?!

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 4. Data: 2009-08-27 15:37:25
    Od: Bartosz Mierzwiak <b...@w...pl>

    On Thu, 27 Aug 2009 17:33:28 +0200, Mikolaj Tutak <mtutak> wrote(a):
    > A to jest Sony-Sony/Minolta czy może jakiś Sony-Tamron?!

    Całkowicie nowa konstrukcja.

    B.

  • 5. Data: 2009-08-27 19:55:01
    Od: Bartosz Mierzwiak <b...@w...pl>

    On 27 Aug 2009 17:37:25 +0200, Bartosz Mierzwiak <b...@w...pl>
    wrote(a):
    > Całkowicie nowa konstrukcja.

    A jednak nie... tamroid z dołożonym silnikiem.

    B.

  • 6. Data: 2009-08-27 20:14:35
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Bartosz Mierzwiak wrote:

    > A jednak nie... tamroid z dołożonym silnikiem.

    Blurp ;-) Tak właśnie myślałem, że jest powód tej niskiej ceny :-]

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 7. Data: 2009-08-27 20:36:20
    Od: "lux" <b...@a...de>

    a chodzi w tym sprzecie AF w szkłach od Minolty (tych 10-15 letnich).......?

    lux

  • 8. Data: 2009-08-27 21:22:59
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    de Fresz wrote:
    > A850 - orżnięte a900 za $2000 (masz Dominik swoje "dużo taniej od
    > starszej siostry" :-P)

    Jak byś zauważył w odpowiedzi przyznałem Ci rację - bo stosunkowo wychodzi
    właśnie cena w okolicach sześciu tysięcy a to jak na taki aparat bardzo
    dobra cena i najtańsza na rynku pełna klatka.
    Czyli sony po prostu realizuje swój plan, walki na cenę. Ciągle brak
    filmów i LV. Ale to sony nienowoczesne :) hehe :)
    Ale to znaczy tylko tyle, że musi być najtańsze.

    > A500 / A550 - krop (i szlag trafił sny Dominika) 12/14 MPx, z podwójnym
    > LV, 5 fps i uchylnym ekranem

    Dla mnie nic ciekawego, sony w końcu dorobiło się double LV, ale ja tego
    aparatu i tak z pewnością nie kupię. Zniknie jednak powód, dla którego LV
    nie może być w A900/A850 i podobnych.
    Co do snów - aparat tej półki mnie nie interesuje. Wiem jednak, że jeszcze
    tańsza pełna klatka to tylko kwestia czasu. Ceny lecą o 15% co model, aż w
    końcu trzeba zeskoczyć niżej. A500 to dla mnie mniej więcej to co A350,
    A550 zasługuję na uwagę za swój LCD, a po drugie za CMOS 15Mpix - wiadomo,
    że to coś nowego w ofercie sony, do tej pory była matryca 12Mpix CMOS w
    A700, a teraz w A500. Ciekawe jaki to będzie dawało obraz :)

    > 28-75/2.8 - za $800 (chyba najtańszy systemowy zum FF o tym świetle).

    No zeissa na to nie wymienię, ale fajowski kit się zapowiada. Mogli by
    jeszcze ożywić zapomniane tamroniarstwo w postaci 17-35/2.8-4 :)

    Zastanawia mnie za to jedno - sony po raz pierwszy coś zdublowało w
    optyce. Jest już 24-70/2.8 sonozeissa, a teraz niewiele gorsze szkiełko -
    o SAM zamiast SSM i o 4mm na dole. Zobaczymy jaka jakość tego będzie -
    pewnie niższa, ale tu chodzi przede wszystkim pewnie o cenę, no i dobrze.
    Widać jednak czują się pewnie z zestawem jaki oferują.

    d.

  • 9. Data: 2009-08-27 21:27:33
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Nieznajomy wrote:
    > Około 400$ od Canona 24-70 i około 800$ od Nikona 24-70.
    > Robi się ciekawie. Sony chyba rozpętało wojenkę cenową.

    A podobnie jak nikon jest 24-70/2.8 Zeissa do sonego (sonozeissa, ale tu
    wszystkie takie).
    Canonowa elka wydaje się bardzo mocno odstawać od dwóch pozostałych, stąd
    niższa cena, ale mam nadzieję, że niedługo canon odświeży szkiełko na nowo.

    Co do cen to sony nie ma wyjścia. Zresztą krok słuszny - nie chcą wkładać
    filmów i LV to wkładają dobre wizjery, lepsze ceny itd :) hihi

    d.

  • 10. Data: 2009-08-27 21:29:23
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Mikolaj Tutak wrote:
    > Blurp ;-) Tak właśnie myślałem, że jest powód tej niskiej ceny :-]

    Hłehłehłe :) no to wiadomo jak to obrazować będzie. Całkiem ok jak w tej
    cenie, no i wiadomo, że od Tamroida będzie musiało być droższe. Sony
    wzorem minolty dobrało sobie kiciora do aparatu.

    d.