  • 1. Data: 2009-08-27 09:27:41
    Temat: Tamron 70-200/2.8 a Pentax
    Od: Maciek <i...@w...pl>

    Witam,
    Ktos uzytkuje tego tamrona przy uzyciu Pentaxa i moglby sie podzielic
    wrazeniami? W sieci sa testy ale na ogol wykonane przy uzyciu innych
    systemow. Ciekawi mnie jak spisuje sie AF - najlepiej w porownaniu z
    Tamronem 70-300/4-5.6.

    Maciek

  • 2. Data: 2009-08-27 10:10:34
    Temat: Re: Tamron 70-200/2.8 a Pentax
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Maciek wrote:
> [...]
    > wrazeniami? W sieci sa testy ale na ogol wykonane przy uzyciu innych
    > systemow. Ciekawi mnie jak spisuje sie AF - najlepiej w porownaniu z

    był moment , że mogłem wybierać między Sigmą HSM APO EX 70-200/2.8
    , a tym właśnie Tamronem. Z tego co pamiętam Sigma była demonem
    szybkości przy tym Tamronie - Tamron był powolny tragicznie i robił
    więcej błędów w ostrzeniu. Generalnie nie jest to zbytnio udana
    konstrukcja Tamrona, o wiele lepiej na tym polu poradziła sobie Sigma.

    pozdr
    Olek

  • 3. Data: 2009-08-27 18:35:58
    Od: "Tadeusz" <...@a...pl>

    Użytkownik "Olek" < napisał w wiadomości ...

> [...]
    > ostrzeniu. Generalnie nie jest to zbytnio udana konstrukcja Tamrona, o
    > wiele lepiej na tym polu poradziła sobie Sigma.

    mój kolega ma takiego Tamrona 70-200/2.8
    rzeczywiście autofokus nie powala szybkością,
    ale z tymi błędami to bez przesady - nie jest tak źle...
    Poza tym optycznie to bardzo dobre szkło,
    tej Sigmy 70-200/2.8 nie używałem osobiście,
    ale wątpię aby była lepsza...

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz

  • 4. Data: 2009-08-27 19:28:57
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Tadeusz" <...@a...pl> napisał:

> [...]
    > ale z tymi błędami to bez przesady - nie jest tak źle...
    > Poza tym optycznie to bardzo dobre szkło,
    > tej Sigmy 70-200/2.8 nie używałem osobiście,

    Spotkałem się z opiniami, że Sigma solidniejsza i z szybszym AF, za to
    Tamron lżejszy i lepszy optycznie.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 5. Data: 2009-08-27 20:05:24
    Od: f1969 <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl>

    Tadeusz pisze:

    > tej Sigmy 70-200/2.8 nie używałem osobiście,
    > ale wątpię aby była lepsza...

    Wersja II jest bardzo dobra - miałem, używałem, polecam.

    --
    f1969

  • 6. Data: 2009-08-28 01:36:31
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Marek Wyszomirski wrote:
    > Spotkałem się z opiniami, że Sigma solidniejsza i z szybszym AF, za to
    > Tamron lżejszy i lepszy optycznie.

    Ja dokładnie tak samo.
    Niestety do zbioru z wszystkimi czterema elementami należą tylko
    systemówki :(

    d.