  • 1. Data: 2017-04-14 12:18:06
    Temat: Hak holowniczy - kula na śrubach
    Od: Klementyna Paluch-Rogalska <k...@d...pl>

    Czy wolno z taką kula jeździć? Rozumiem, że taki odłączany - tzw. automat
    czy półautomat należy demontować - ale co z takimi montowanymi na śrubach?
    Mam za kazdym razem, kiedy chce podpiąć przyczepke, montować śruby, szukać
    kogoś z kluczem dynamometrycznym, kto mi to przykręci itp.?

    --
    Klementynka

  • 2. Data: 2017-04-14 12:48:48
    Temat: Re: Hak holowniczy - kula na śrubach
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-04-14 o 12:18, Klementyna Paluch-Rogalska pisze:

> [...]
    > Mam za kazdym razem, kiedy chce podpiąć przyczepke, montować śruby, szukać
    > kogoś z kluczem dynamometrycznym, kto mi to przykręci itp.?

    Wolno.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2017-04-14 13:07:47
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-04-14 o 12:48, RadoslawF pisze:

    > Wolno.

    W Polsce.

  • 4. Data: 2017-04-14 13:40:11
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 14.04.2017 13:07:47 niejaki t-1 napisał:

    > W Polsce.

    w .de też

    --
    P0zdrawiam