  • 1. Data: 2009-01-22 09:38:24
    Temat: Komp mi piszczy...
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Witam.
    Problem mam taki - po wyłączeniu komputera słychać ultradźwiękowy pisk
    (coś a'la ładująca się lampa błyskowa ale dłużej)... Co to może być?
    zasilacz jest ok - czyli coś piszczy na płycie głównej - kondensatory?

    pozdr
    Olek

  • 2. Data: 2009-01-22 10:18:10
    Temat: Re: Komp mi piszczy...
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 22 Jan 2009 10:38:24 +0100, Olek napisał(a):

    > Co to może być?
    > zasilacz jest ok -

    Skad wiesz? U mnie to zasilacz byl wlasnie, cewki czy jakos tak

    --
    marcin

  • 3. Data: 2009-01-22 10:39:41
    Od: "Kerry" <k...@k...com>

    Olek napisał(a):

    > Problem mam taki - po wyłączeniu komputera słychać ultradźwiękowy pisk

    Gratuluję słuchu i chyba jednocześnie nie zazdroszczę ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kerry

  • 4. Data: 2009-01-22 10:54:08
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Kerry wrote:

    > Gratuluję słuchu i chyba jednocześnie nie zazdroszczę ;)

    hehe - w sensie takim jak ładowanie lampy błyskowej - bardzo wysoki pisk
    podejrzewam, że ponad 20 khz :) nieistotne

  • 5. Data: 2009-01-22 10:54:28
    Od: Olek <o...@u...eu>

    zly wrote:

    > Skad wiesz? U mnie to zasilacz byl wlasnie, cewki czy jakos tak

    dlatego że podłączony do innej płyty NIE PISZCZY :)

  • 6. Data: 2009-01-22 11:12:26
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Olek pisze:

    > dlatego że podłączony do innej płyty NIE PISZCZY :)

    Inna płyta, to inne obciążenia, proponowałbym cewek po dotykać i
    słuchać, czy dźwięk się zmienia.

  • 7. Data: 2009-01-22 20:41:19
    Od: Mariusz <m...@s...org>

    Olek pisze:

    > dlatego że podłączony do innej płyty NIE PISZCZY :)

    Skoro go już wymontowałeś, to mogłeś podłączyć taki wymontowany w pewnej
    odległości od obudowy Wówczas bez trudu dałoby się sprawdzić, czy ten
    dźwięk jest z komputera czy z zasilacza.

    --
    Mar

  • 8. Data: 2009-01-23 09:25:40
    Od: Nathan <m...@s...jest>

    W dniu 2009-01-22 11:54, Olek pisze:

    > hehe - w sensie takim jak ładowanie lampy błyskowej - bardzo wysoki pisk
    > podejrzewam, że ponad 20 khz :) nieistotne

    Nie przesadzajmy z tym "ponad 20 kHz";) Najwyżej 18kHz. A piszczeć może
    jeszcze układ zasilania przy procesorze, czyli ogólnie mówiąc płyta główna.

    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew,