  • 1. Data: 2015-11-14 15:57:04
    Temat: Hej, Andki, używacie Chrome?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    To przeczytajcie:
    http://www.redmondpie.com/major-chrome-exploit-puts-
    all-android-devices-at-risk/

  • 2. Data: 2015-11-14 16:35:36
    Temat: Re: Hej, Andki, używacie Chrome?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:n27hve$tim$1@dont-email.me...
    > To przeczytajcie:
    > http://www.redmondpie.com/major-chrome-exploit-puts-
    all-android-devices-at-risk/

    Ooops, właśnie sobie uświadomiłem, że sam jestem Andek :-)
    Tak lubię iPad Air że zapomniałem o swoim drugim tablecie,
    osieroconym Asusie za $30 :-) Ten biedak ma Andka na pokładzie
    i oczywiście Chrome ze wszystkimi tego wadami i zaletami :-)

  • 3. Data: 2015-11-14 17:33:51
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

> [...]

    >osieroconym Asusie za $30 :-) Ten biedak ma Andka na pokładzie
    >i oczywiście Chrome ze wszystkimi tego wadami i zaletami :-)

    Opisz zawartość swojej szuflady, w szczególności coś o kolorach długopisów
    daj.

  • 4. Data: 2015-11-14 18:25:31
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2015-11-14 15:57, Pszemol wrote:
    > To przeczytajcie:
    > http://www.redmondpie.com/major-chrome-exploit-puts-
    all-android-devices-at-risk/

    Widze, ze postanowiles raz na zawsze rozprawic sie z Androidem.
    Oj w poniedzialek pewnie akcje Google'a i Samsunga poleca na leb na szyje ;]

  • 5. Data: 2015-11-14 18:33:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
    all-android-devices-at-risk/

    > Widze, ze postanowiles raz na zawsze rozprawic sie z Androidem.
    > Oj w poniedzialek pewnie akcje Google'a i Samsunga poleca na leb na szyje
    > ;]

    :-))) osobiście mam duże nadzieję że nie polecą :-)))) ale cicho sza!!!
    pssst!

  • 6. Data: 2015-11-16 10:35:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 14 Nov 2015 08:57:04 -0600, w <n27hve$tim$1@dont-email.me>, "Pszemol"
    <P...@P...com> napisał(-a):

    > To przeczytajcie:
    > http://www.redmondpie.com/major-chrome-exploit-puts-
    all-android-devices-at-risk/

    A Chrome to jakaś dominująca przeglądarka na Androidzie? Pytam, bo nigdy jej
    nie miałem na żadnym andku.

  • 7. Data: 2015-11-16 17:10:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <r...@k...pl> wrote in message

    all-android-devices-at-risk/

    > A Chrome to jakaś dominująca przeglądarka na Androidzie?
    > Pytam, bo nigdy jej nie miałem na żadnym andku.

    Jak to, nie używasz produktów Googla na Androidzie?
    Toż to profanacja jakaś... Nie mówi mi, że tylko Netscape używasz?

  • 8. Data: 2015-11-16 19:28:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    <r...@k...pl> wrote in message

    >Jak to, nie używasz produktów Googla na Androidzie?

    Uzywamy. Ta "wbudowana" przegladarka tez przeciez od googla pochodzi
    :-)

    >Toż to profanacja jakaś... Nie mówi mi, że tylko Netscape używasz?

    Mam zainstalowana :-)
    A wszystkie i tak przegrywaja z t-mobile - udaje wam sie zalogowac na
    ich stronie na adres e-mail albo obcy nr telefonu ?

    J.

  • 9. Data: 2015-11-16 19:39:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > <r...@k...pl> wrote in message

    > Jak to, nie używasz produktów Googla na Androidzie?

    a ty dalej nie możesz sobie wyobrazić, że może istnieć wiele róznych
    przeglądarek?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 10. Data: 2015-11-16 23:39:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:n2d7t0$8t9$1@dont-email.me...

    > a ty dalej nie możesz sobie wyobrazić, że może istnieć wiele róznych
    > przeglądarek?

    Wiele może być, ale jedynie słuszna jest tylko ta od Google :-)