  • 1. Data: 2009-04-20 22:08:33
    Temat: Heyah równa taryfa ale za granicą
    Od: "silesiac" <s...@w...pl>

    Koleżanka wyjeżdża do Francji.
    Będzie miała przy sobie polską sim. Czy dzwoniąc do niej z Heyah (44gr)
    stawka będzie taka sama jak przy dzwonieniu na numery zagraniczne? Czy
    jakieś inne telemorele?
    pozdr
    sil

  • 2. Data: 2009-04-20 22:37:04
    Temat: Re: Heyah równa taryfa ale za granicą
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "silesiac" <s...@w...pl> napisał
    > Koleżanka wyjeżdża do Francji.
    > Będzie miała przy sobie polską sim.

    Zapoznajcie się z pojęciem roamingu miedzynarodowego.

    M.

  • 3. Data: 2009-04-20 23:36:04
    Od: Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl>

    > Koleżanka wyjeżdża do Francji.
    > Będzie miała przy sobie polską sim. Czy dzwoniąc do niej z Heyah (44gr)
    > stawka będzie taka sama jak przy dzwonieniu na numery zagraniczne? Czy
    > jakieś inne telemorele?

    Ten, kto do niej dzwoni, zapłaci tyle ile za każde inne połączenie do
    Heyah - skąd ma niby wiedzieć, gdzie ona jest. Ona zapłaci za połączenie
    przychodzące.

    Grzexs

  • 4. Data: 2009-04-21 10:29:44
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gsirsv$c5b$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    "silesiac" <s...@w...pl> wrote:

    > Koleżanka wyjeżdża do Francji.
    > Będzie miała przy sobie polską sim. Czy dzwoniąc do niej z Heyah (44gr)
    > stawka będzie taka sama jak przy dzwonieniu na numery zagraniczne?
    Ale przeciez to nie bedzie 'numer zagraniczny'.
    Przeciez napisales, ze bedzie polski sim. Czy uwazasz, ze wyjezdzjac za
    granice numer zmieni sie jakos w sposob automagiczny?

    TA

  • 5. Data: 2009-04-21 15:39:34
    Od: "silesiac" <s...@w...pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...
    > In article <gsirsv$c5b$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    > "silesiac" <s...@w...pl> wrote:

    Dzięki za odpowiedzi. Rzecz jasna dałem ciała i postawiłem jedno z
    najgłupszych pytań. Było po północy ;-) Bardziej to by mi chyba chodzilo o
    to, żeby ona miała jakiegoś francuskiego prepaida a ja do niej dzwonię z
    heyah. Tylko skąd tego żabiego sima wziąć... Jeszcze raz dzięki pozdr
    sil

  • 6. Data: 2009-04-21 16:47:33
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "silesiac" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > to, żeby ona miała jakiegoś francuskiego prepaida a ja do niej dzwonię z
    > heyah. Tylko skąd tego żabiego sima wziąć... Jeszcze raz dzięki pozdr

    Mozliwosc jest duzo:
    a) przeczwsac teren pod wieza Eiffla - moze ktos zgubil i lezy w trawie,
    b) ukrasc jakiemus Francuzowi w autobusie lub w pokoju hotelowym po upojnej
    nocy,
    c) kupic w kiosku lub punkcie sprzedazy operatora.

    Niech tylko wybierze sobie jedna z powyzszych opcji, poda Tobie numer i
    bedziecie rozmawiac.

    Pozdrawiam
    SDD