  • 1. Data: 2009-04-20 16:39:54
    Temat: Laptop i internet z N 8600 Luna
    Od: "alfa147" <d...@b...pl>

    Witam

    Czy jest jakiś sposób podłączenia internetu w laptopie ( IBM T41) z Nokią
    8600 ? np. poprzez bluetooth i gprs ? ew. przez kabel TEL--> PC ? jeżeli to
    w jaki sposób można to zrobić ? zależy mi czasem na internecie w laptopie w
    miejscach gdzie niema WiFi.

    Pozdr.

  • 2. Data: 2009-04-20 18:04:33
    Temat: Re: Laptop i internet z N 8600 Luna
    Od: "alfa147" <d...@b...pl>

    Użytkownik "alfa147" <d...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 8600 ? np. poprzez bluetooth i gprs ? ew. przez kabel TEL--> PC ? jeżeli
    > to w jaki sposób można to zrobić ? zależy mi czasem na internecie w

    OK, już podłączyłem poprzez N PC Suite - jeszcze pytanko czy wie ktoś ile
    się płaci za 1 MB ew 100 k/b w orange dla firm ? na ich stronie niemogę tego
    znaleźć.

  • 3. Data: 2009-04-20 20:58:33
    Od: KuFeL <k...@o...pl>

    alfa147 pisze:
> [...]
    > się płaci za 1 MB ew 100 k/b w orange dla firm ? na ich stronie niemogę tego

    wlacz sobie pakiet email dla firm. kilka zlotych za 50 mb. sczegolow nie
    pamietam...

    Pzdr,
    KuFeL
    --
    gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
    http://www.zachody.pl / skype:kufel78

  • 4. Data: 2009-04-21 10:56:26
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    alfa147 wrote:
    > OK, już podłączyłem poprzez N PC Suite - jeszcze pytanko czy wie ktoś
    > ile się płaci za 1 MB ew 100 k/b w orange dla firm ? na ich stronie
    > niemogę tego znaleźć.

    Jakub