  • 1. Data: 2009-04-20 22:56:56
    Temat: Nokia E51 - pytania
    Od: "Karolina Borowiec" <k...@n...pl>

    Cześć,

    Czeka mnie przesiadka z Nokii 6151 na E51. Nurtują mnie pytania:

    1. Czy E51 posiada ma możliwość ustawienia blokowania klawiatury z hasłem? Tak
    mam w 6151 - po minucie od ostatniego dotknięcia klawiszy - klawiatura się sama
    blokuje i aby cokolwiek potem zrobić, trzeba wpisać 5-cyfrowe hasło.

    2. Czy to prawda, że E51 nie ma stopera? Wierzyć mi się nie chce...

    Wielkie dziękuję,

    Karolina

  • 2. Data: 2009-04-20 23:17:07
    Temat: Re: Nokia E51 - pytania
    Od: ggx <g...@g...ggx>

    W dniu 2009-04-21 00:56, Karolina Borowiec pisze:

    > 1. Czy E51 posiada ma możliwość ustawienia blokowania klawiatury z
    > hasłem?

    Da się.

    > 2. Czy to prawda, że E51 nie ma stopera? Wierzyć mi się nie chce...

    E51, to Symbian. Można znaleźć w sieci wiele ciekawych aplikacji.

    --
    pzdrv!
    GG

  • 3. Data: 2009-04-21 11:09:19
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

> [...]
    > blokuje i aby cokolwiek potem zrobić, trzeba wpisać 5-cyfrowe hasło.
    >
    > 2. Czy to prawda, że E51 nie ma stopera? Wierzyć mi się nie chce...

    Sprawa wyglada tak, ze jak sie patrzy na porownania telefonow to faktycznie
    niektorzy sie dzwia ze gdzies nei ma stopera itp. Ale to sa telefony bez
    systemu typu symbian. Bo jak masz normalny OS to instalujesz sobie co chcesz

    Fantom

  • 4. Data: 2009-04-21 20:46:51
    Od: MaREK <m...@o...pl>

    ggx pisze: