  • Data: 2017-02-15 14:06:12
    Temat: Honda CB 500 gaśnie
    Od: Zielonymistrz <kontakt-informacje@_NOSPAM_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, jakieś 3 tyg. temu kupiłem motocykl swój pierwszy nie licząc
    skutera którym jeździłem bodajże pół roku. Jest to Honda CB 500 PC 32, ale
    mam z nią mały problem jeżeli chodzi o odpalanie. Przechodząc do sedna
    sprawy mój problem wygląda następująco. Jest pogoda tak jak dziś czyli 6/7
    stopni na plusie. Podchodzę do mojej Hondy i bez ssania nawet nie myśli
    zapalić no ale to oczywiste przecież nie jest super ciepło żeby od tak
    paliła. Zaciągam ssanie do końca i po drugim kliknięciu na starter dopiero
    odpala. Wszystko chodzi ładnie początkowe obroty 1500 aż doszły do 2500 i
    tu się zaczyna problem bo motocykl po chwili takiego działania na 2,5k
    obrotów zaczyna gasnąć. Obroty zaczynają spadać gwałtownie i motocykl
    gaśnie w ciągu 5 sekund. Gdy znów próbuje go odpalić tym razem bez ssania
    zapali ale na 500 obrotach i gaśnie. Tak samo wygląda to nawet gdy
    zaciągnę ssanie. Może mi ktoś mądrzejszy ode mnie wytłumaczyć o co w tym
    chodzi? Dodam że motocykl ma 40 tyś km przejechanych i jest to rocznik 96.