  • 1. Data: 2012-07-26 10:34:07
    Temat: Honda Odyssey
    Od: tyran <t...@o...pl>

    Witam

    Posiadam obecnie Accorda VII Kombi 2.0 Benzyna z 2005 roku. Z racji
    tego, ze rodzina sie powieksza (bedzie nas juz 5 osob) chyba bedzie
    ciasno. Narazie mysle jak upakowac trzy foteliki z tylu (4lata,
    2lata, niemowlak) .. ale na dluzsza mete moze okazac sie to
    niewygodne, ciasne. Stad pomysl na zmiane na cos wiekszego .. moze
    nawet > 5osob. Z racji tego, ze lubie japonczyki pomyslalem o hondzie
    odyssey, jakas benzyna. Mozecie cos doradzic czy warto to auto
    kupowac (bedzie to uzywka do 45tys (zalezy ile za accorda dostane))?
    Glownie mi chodzi o koszty uzytkownia w porownaniu do takiego np.
    accorda oraz dostepnosc ewentualnych czesci w przypadku jakiegos
    serwisu (klocki, olej, wycieraczki, itp). A moze cos innego? Moze
    SMax (chodz boje sie, ze zbyt chodliwy jest i go podprowadza spod
    bloku)?

    pzdr.

    --
    tyran

  • 2. Data: 2012-07-26 11:50:42
    Temat: Re: Honda Odyssey
    Od: Janko Walski <k...@N...tlen.pl>

    W dniu 26/07/2012 09:34, tyran pisze:
> [...]
    > serwisu (klocki, olej, wycieraczki, itp). A moze cos innego? Moze
    > SMax (chodz boje sie, ze zbyt chodliwy jest i go podprowadza spod

    A moze FR-V. 6 miejsc i pelnowartosciowy bagaznik

  • 3. Data: 2012-07-26 15:04:47
    Od: tyran <t...@o...pl>

    On Thu, 26 Jul 2012 10:50:42 +0100
    Janko Walski <k...@N...tlen.pl> wrote:

    > A moze FR-V. 6 miejsc i pelnowartosciowy bagaznik

    Czemu nie .. tylko czy dzieci beda mogly jechac na przednim fotelu?
    Pewnie nie .. isofixa nie ma .. do tego poduszki powietrzne.

    Pytanie: czy sa trzy isofixy na tylnych fotelach, czy tyl jest szerszy od accorda by
    te trzy foteliki latwiej montowac?

    --
    tyran

  • 4. Data: 2012-07-26 15:37:47
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-07-26 15:04, tyran pisze:
    > Czemu nie .. tylko czy dzieci beda mogly jechac na przednim fotelu?
    > Pewnie nie .. isofixa nie ma .. do tego poduszki powietrzne.
    A to na przednim fotelu można tylko z isofixem? O ile wiem są foteliki
    bez isofixa. Poduszki powietrzne trzeba wyłączać gdy wozi się dziecko
    _tyłem_ do kierunku jazdy, czyli w foteliku 0-13kg.

    Maciek

  • 5. Data: 2012-07-26 16:52:22
    Od: Janko Walski <k...@N...tlen.pl>

    W dniu 26/07/2012 14:04, tyran pisze:

> [...]
    > Pewnie nie .. isofixa nie ma .. do tego poduszki powietrzne.
    >
    > Pytanie: czy sa trzy isofixy na tylnych fotelach, czy tyl jest szerszy od accorda

    Isofix jest z przodu na srodkowym siedzeniu oraz na tylnych dwoch skrajnych.
    Wydaje mi sie ze jest troche szerzej niz w accordzie, z tylu sa tak
    jakby trzy niezaleznie siedzenia zamiast jednego siedziska.
    Moge zmierzyc ile jest od drzwi do drzwi z tylu i z przodu.
    My sie miescimy 4 doroslych, dwoje malych dzieci, w bagazniku dwa duze
    wozki i jeszcze troche miejsca zostaje.
    Nie ma wylacznika poduszek z przodu przynajmniej ja nie znalazlem.
    Niemniej jednak tak jak pisal przedpisca, musisz wylaczyc poduszke jesli
    mocujesz fotelik tylem do kierunku jazdy.
    Masz tylko jedno dodatkowe miejsce zamiast dwoch, jak w typowym
    7-miejscowym aucie, ale nie musisz rezygnowac z bagaznika. Jest naprawde
    dosc duzy. Siedzenia z tylu skladaja sie niezaleznie, kazde trzy z osobna.
    Poszukaj, moze jest taka na sprzedaz gdzies w twojej okolicy zeby
    ogladnac na zywo, ew pisz na priv jesli masz jakies pytania
    JK

  • 6. Data: 2012-07-26 18:44:42
    Od: tyran <t...@o...pl>

    On Thu, 26 Jul 2012 15:52:22 +0100
> [...]

    > kazde trzy z osobna. Poszukaj, moze jest taka na sprzedaz gdzies w
    > twojej okolicy zeby ogladnac na zywo, ew pisz na priv jesli masz

    Dzieki. Szukam tylko salonowa od pierwszego wlasciciela. Znalazlem
    jedna w Rawiczu .. chyba sie przejade obejrzec.

    --
    tyran

  • 7. Data: 2012-07-26 20:36:34
    Od: "Docent Zylber" <D...@P...edu.com>

    >Dzieki. Szukam tylko salonowa od pierwszego wlasciciela. Znalazlem

    to bylond. Bo akurat FRV pojawilo sie sporo z zachodu. Z racji "dziwnosci"
    sa na-prawde nie-bite i atrakcyjne cenowo.

    Docnet

  • 8. Data: 2012-07-26 20:38:26
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Docent Zylber w <news:jus2n6$2sp$1@inews.gazeta.pl>:

    > to bylond. Bo akurat FRV pojawilo sie sporo z zachodu. Z racji "dziwnosci"
    > sa na-prawde nie-bite i atrakcyjne cenowo.

    > Docnet

    Cześć kolina.