  • 1. Data: 2012-07-26 10:41:45
    Temat: Audi B5 2.4 - opiniee
    Od: "Magiera" <m...@g...pl>

    Co myślicie o takim silniku w Audi ?? ( czy bierze olej itd )
    Jak się sprawuje, może macie akurat audu z takim silnikiem
    Rok 1999, przebieg orginalny 209 tys ( potwierdzony książką )
    Nie gazowany

  • 2. Data: 2012-07-26 11:16:31
    Temat: Re: Audi B5 2.4 - opiniee
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-07-26 10:41, Magiera pisze:
    > Co myślicie o takim silniku w Audi ?? ( czy bierze olej itd )
    > Jak się sprawuje, może macie akurat audu z takim silnikiem
    > Rok 1999, przebieg orginalny 209 tys ( potwierdzony książką )
    > Nie gazowany

    Daruj sobie.
    Pali jak 2.8 a praktycznie nie jedzie. Trwałość niezła, głowice jedynie
    kuleją i po przebiegu 250kkm puszczają olej ale to tak jak w większości
    30V z audi.
    Zdecydowanie lepiej 2.8 a nawet 3.0

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 3. Data: 2012-07-26 11:27:05
    Od: "Magiera" <m...@g...pl>

> [...]
    > Pali jak 2.8 a praktycznie nie jedzie. Trwałość niezła, głowice jedynie
    > kuleją i po przebiegu 250kkm puszczają olej ale to tak jak w większości

    Akurat czytałem o 2.8 i nie jestem do niego przekonany, w sumie 2.8
    przestali produkowac, a 2.4 jest ciągle w produkcji

  • 4. Data: 2012-07-26 11:35:17
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-07-26 11:27, Magiera pisze:

    > Akurat czytałem o 2.8 i nie jestem do niego przekonany, w sumie 2.8
    > przestali produkowac, a 2.4 jest ciągle w produkcji

    Miałem 2.8 ACK i byłem z niego bardzo zadowolony. Przelotu miał prawie
    300kkm i właśnie głowice trzeba było zregenerować bo zaczynał barć olej
    tzw. górą.

    Pewnie że o wiele bardziej trwałe były stare 2.8 12V, czy nawet 2.6 ale
    tych już od dawna nie produkują... Więc cóż że 2.4 jest produkowany?

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 5. Data: 2012-07-26 11:54:34
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

    > Jak się sprawuje, może macie akurat audu z takim silnikiem
    > Rok 1999, przebieg orginalny 209 tys ( potwierdzony książką )
    > Nie gazowany

    mam 2,6 z gazem, przebieg 350 000,
    wiem, że to inny silnik, ale ten ma malo elektroniki,
    pali 14 gazu w mieście, jedzie całkiem żwawo,
    a brak elektroniki powoduje małą awaryjność...
    polecam ten silnik
    pozd.
    gr

  • 6. Data: 2012-07-26 11:56:55
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Magiera nabazgrał(a):

    > Rok 1999, przebieg orginalny 209 tys ( potwierdzony książką )

    Książka potwierdzona z allegro od 40 do 100zł czy weryfikowałeś wpisy
    osobiście w serwisie ?

    np.
    http://allegro.pl/ksiazka-serwisowa-audi-a4-b5-lift-
    99-01-i2515603806.html
    idealnie pasuje model i rocznik :)

  • 7. Data: 2012-07-26 11:59:19
    Od: Artur Kaszak <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 26 lipca 2012 11:16:31 UTC+2 użytkownik Lewis napisał:
    > Zdecydowanie lepiej 2.8 a nawet 3.0

    3.0 w b5?

    Co do reszty zgoda, zdecydowanie lepiej 2.8 30V. Moje dociaga do 300, poza partactwem
    "mechanikow" nic mu nigdy nie doleaglo.

    A ten obecny 2.4 ZTCW nie ma nic wspolnego z tym w b5. Ogolnie to ostatnie silniki
    bez przeladowania elektronika, FSI i innymi zabawkami.

    A.

  • 8. Data: 2012-07-26 12:04:59
    Od: "Magiera" <m...@g...pl>

    > Książka potwierdzona z allegro od 40 do 100zł czy weryfikowałeś wpisy
    > osobiście w serwisie ?

    Na wszystko są faktury i rachunki z warsztatów. Przyznał się że bierze ok
    1,1 litra oleju na 10 tys km. Wiec myśle ze to nie jest dużo

  • 9. Data: 2012-07-26 12:48:38
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-07-26 11:59, Artur Kaszak pisze:

> [...]
    >
    > A ten obecny 2.4 ZTCW nie ma nic wspolnego z tym w b5. Ogolnie to ostatnie silniki
    bez przeladowania elektronika, FSI i innymi zabawkami.

    O fakt 3.0 był w C5 i B6...

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 10. Data: 2012-07-26 12:49:36
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-07-26 12:04, Magiera pisze:

    > Na wszystko są faktury i rachunki z warsztatów. Przyznał się że bierze ok
    > 1,1 litra oleju na 10 tys km. Wiec myśle ze to nie jest dużo

    Myślę że głowica zaczyna prosić o naprawę :)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis