  • 1. Data: 2011-02-17 21:44:58
    Temat: House na TVP2 - 6 sezon od nowa?
    Od: "WILQ" <w...@p...onet.pl>

    Czy ktoś wie dlaczego po ostatnim odcinku 6-go sezonu (132), który leciał w
    czwartek tydzień temu, przed chwilą puścili pierwszy z tego samego sezonu (111)??

    WILQ

  • 2. Data: 2011-02-17 21:48:23
    Temat: Re: House na TVP2 - 6 sezon od nowa?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 17 Feb 2011 22:44:58 +0100, WILQ napisał(a):

    > Czy ktoś wie dlaczego po ostatnim odcinku 6-go sezonu (132), który leciał w
    > czwartek tydzień temu, przed chwilą puścili pierwszy z tego samego sezonu (111)??

    to jeszcze nic, na TVP HD puścili do wyboru wersję z polskim lektorem albo
    z polskim lektorem.
    I napisy na twardo...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2011-02-18 07:02:06
    Od: "virtuozo" <v...@p...onet.pl>

    Tak maja burdel i nie tylko z Hausem Mateusz tesz jest pomieszany i kilka
    innych tez bylo ale nie pamietam zdaje sie ze pociotkowie sie nie sprawdzaja
    na stanowiskach pracy "FACHOWCY"

  • 4. Data: 2011-02-18 08:30:58
    Od: irek <i...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-17 22:44, WILQ pisze:
    > Czy ktoś wie dlaczego po ostatnim odcinku 6-go sezonu (132), który leciał w
    > czwartek tydzień temu, przed chwilą puścili pierwszy z tego samego sezonu (111)??
    >
    > WILQ

    Odkąd wszedł "House" kilka lat temu, to w oczekiwaniu na prawo do emisji
    kolejnego sezonu (teraz 7) TVP nadaje powtórki z poprzednich. Bywało, że
    nadawali po dwa odcinki jeden po drugim, a potem niespodziewanie przechodzili na
    jeden odcinek. Ponieważ sezon 6 obecnie powtarzany, ma 22 odcinki to możesz
    sobie wyliczyć kiedy rozpoczną emisję 7 sezonu.
    Irek

  • 5. Data: 2011-02-18 08:45:46
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 18 Feb 2011 08:02:06 +0100, virtuozo napisał(a):

    > Tak maja burdel i nie tylko z Hausem Mateusz tesz jest pomieszany i kilka
    > innych tez bylo ale nie pamietam zdaje sie ze pociotkowie sie nie sprawdzaja
    > na stanowiskach pracy "FACHOWCY"

    Odpowiadamy POD cytatem, cytat tniemy, usuwamy sygnaturki. To po to, żeby
    nie robić burdelu.

  • 6. Data: 2011-02-18 09:47:12
    Od: "virtuozo" <v...@p...onet.pl>

    Wszystko fajnie tylko co z telewidzem ? info sie nie nalezy? przecierz nie
    kazdy pracuje w TV nie kazdy jest szewcem ze musi wiedziec co i jak ale nie
    tylko z Housem tak jest pozdrawiam

  • 7. Data: 2011-02-18 11:17:21
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-02-18 10:47, virtuozo pisze:
    > Wszystko fajnie tylko co z telewidzem ? info sie nie nalezy? przecierz nie
    > kazdy pracuje w TV nie kazdy jest szewcem ze musi wiedziec co i jak ale nie
    > tylko z Housem tak jest pozdrawiam

    CZY DOTARŁO DO CIEBIE TO CO WALDEK NAPISAŁ?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 8. Data: 2011-02-18 15:03:53
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-02-17 22:44, WILQ pisze:
    > Czy ktoś wie dlaczego po ostatnim odcinku 6-go sezonu (132), który leciał w
    > czwartek tydzień temu, przed chwilą puścili pierwszy z tego samego sezonu (111)??

    Zupełnie jak kiedyś z Archiwum X. Ostatecznie serial nie został do końca
    wyemitowany. Wtedy jeszcze płaciłem abonament, teraz mi rozumu przybyło;)

  • 9. Data: 2011-02-21 15:07:26
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomaszek wrote:

    > Zupełnie jak kiedyś z Archiwum X. Ostatecznie serial nie został do
    > końca wyemitowany. Wtedy jeszcze płaciłem abonament, teraz mi rozumu
    > przybyło;)

    to za karę że nie placisz.. :)