  • Data: 2009-06-05 11:10:06
    Temat: Huawei E156G z Play - usunięcie simlocka
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, Play teraz daje internet z takim modemem USB. Jednak po sprawdzeniu
    mapki zasięgu iunternetu Play stwierdzam, że w te wakacje będę czasem
    znajdował się poza zasięgiem internetu Play.

    Jednak ponieważ generalnie przez większość czasu ten internet by mi
    odpowiadał, to myślę o skorzystaniu z tej oferty jednak z założeniem
    zdjęcia simlocka z tego modemu. Wiem, że w tym momencie stracę gwarancję na
    modem, trudno.

    Znalazłem jakieś tam komercyjne oferty zdjęcia tego simlocka, mogę z nich
    skorzystać, w porządku.

    Mam jednak taką wątpliwość - w ten modem wbudowane jest orpgramowanie Play.
    Czy nie będzie problemu z korzystaniem z tego modemu po zdjęciu simlocka
    przy użyciu kart sim innych operatorów? Czy trzeba instalować specjalne
    oprogramowanie, czy to playowskie wystarcza po zmianie jakichś ustawień?
    Generalnie - czy są z tym jakieś problemy?

    Będę wdzięczny za pomoc.

    Pozdrawiam
    Tony