  • 1. Data: 2009-06-05 11:10:06
    Temat: Huawei E156G z Play - usunięcie simlocka
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Witam, Play teraz daje internet z takim modemem USB. Jednak po sprawdzeniu
    mapki zasięgu iunternetu Play stwierdzam, że w te wakacje będę czasem
    znajdował się poza zasięgiem internetu Play.

    Jednak ponieważ generalnie przez większość czasu ten internet by mi
    odpowiadał, to myślę o skorzystaniu z tej oferty jednak z założeniem
    zdjęcia simlocka z tego modemu. Wiem, że w tym momencie stracę gwarancję na
    modem, trudno.

    Znalazłem jakieś tam komercyjne oferty zdjęcia tego simlocka, mogę z nich
    skorzystać, w porządku.

    Mam jednak taką wątpliwość - w ten modem wbudowane jest orpgramowanie Play.
    Czy nie będzie problemu z korzystaniem z tego modemu po zdjęciu simlocka
    przy użyciu kart sim innych operatorów? Czy trzeba instalować specjalne
    oprogramowanie, czy to playowskie wystarcza po zmianie jakichś ustawień?
    Generalnie - czy są z tym jakieś problemy?

    Będę wdzięczny za pomoc.

    Pozdrawiam
    Tony

  • 2. Data: 2009-06-05 11:14:56
    Temat: Re: Huawei E156G z Play - usunięcie simlocka
    Od: i...@g...com

    On 5 Cze, 13:10, Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk> wrote:

    > Generalnie - czy są z tym jakieś problemy?

    Nie ma.

    Ale o wiele lepszym menadżerem jest topnet stworzony przez janka z
    'bez-kabli'
    http://skocz.pl/topnetinfo
    Lekki, obsługuje ussd, sms, ma lepsze zarządzanie statsami.

  • 3. Data: 2009-06-05 13:46:41
    Od: "Michal L" <m...@o...eu>

    "Tony" <p...@g...com.zamiastkkkdajk> wrote in message
> [...]
    > oprogramowanie, czy to playowskie wystarcza po zmianie jakichś ustawień?
    > Generalnie - czy są z tym jakieś problemy?

    Ja sciagnalem simlocka za 15EU i oprogramowanie Play zostalo...Notabene to
    jest bardzo dobre oprogramowanie bo bez problemu wspolpracuje z modemem i
    mozna na nim ustawic dowolnego operatora. naturalnie iPlus na oprogramowaniu
    Playa laczy sie i smiga jak ta lala....