  • 11. Data: 2019-05-31 16:35:57
    Temat: Re: Hulajnogi elektryczne pojazdami
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    > Co do drogi, to tylko po takiej z ograniczeniem do 30 km/h.

    Czyli w strefie ruchu, strefie zamieszkania.
    Wyklucza to poruszanie się po drogach publicznych jako takich. Najwyżej
    po osiedlu, albo pod supermarketem sobie pojeździsz ;)
    A droga wiejska, bez chodnika, bez pobocza?
    Pieszy może iść, możliwie blisko krawędzi. Ale na hulajnodze w ogóle
    nie, bo vmax 50km/h. Hulajnogę na plecy i z buta...
    Śmierdzi mi tu bublem prawnym.

    > Sam zobacz poniżej...
    >
    > https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-nowe-przepisy
    -ws-hulajnog-limit-predkosci-i-poruszanie-sie-p,nId,
    3019977

    Dzisiaj, 31 maja (09:59)
    Aktualizacja: 34 minuty temu

    Dzięki, wczoraj wszyscy jak jeden mąż chyba notatkę z PAP-u puszczali.

    --
    viktorius

  • 12. Data: 2019-06-03 12:33:33
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

> [...]
    >>

    > Dzisiaj, 31 maja (09:59)
    > Aktualizacja: 34 minuty temu
    >
    > Dzięki, wczoraj wszyscy jak jeden mąż chyba notatkę z PAP-u puszczali.

    chore. czy z legalnego roweru elekrtycznego, mogę zrzucić łańcuch i
    jechać jak hulajnogą na samym silniku?

    ToMasz

  • 13. Data: 2019-06-03 12:47:28
    Od: <1...@2...124728.invalid> (Tom N)

    ToMasz w

    > chore. czy z legalnego roweru elekrtycznego, mogę zrzucić łańcuch i
    > jechać jak hulajnogą na samym silniku?

    Czy z legalnej Syreny 105L mogę wyrzucić silnik i skrzynię i korzystając z
    dziury w podłodze napędzać i hamować ja nogami? Korzystając oczywiście z SR!

    --
    'Tom N'

  • 14. Data: 2019-06-03 12:48:20
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2019-06-03 o 12:33, ToMasz pisze:

    > chore. czy z legalnego roweru elekrtycznego, mogę zrzucić łańcuch i
    > jechać jak hulajnogą na samym silniku?

    Wróżenie z fusów, może gdy jakiś projekt zostanie upubliczniony, to się
    zobaczy. Na razie to możemy sobie gdybać do nieskończoności.

    Myślę, że temat trzeba zawiesić i odkopać kiedy już będzie coś więcej
    niż krótkie notki z konferencji prasowych.

    --
    viktorius

  • 15. Data: 2019-06-03 15:52:59
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    p...@g...com wrote:

    > Ścieżka rowerowa albo jezdnia. To drugie wzbudzi entuzjazm kierowców ;-)

    To i bez przepisów się dzieje. Chodniki są tak nierówne i zaniedbane że
    nie nadają się do jazdy hulajnogą.

    Chyba że wypożyczoną :)

  • 16. Data: 2019-06-03 16:39:25
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-31 13:24, viktorius wrote:

    > I właśnie o to mi chodzi, "news dnia", wszyscy podjęli, cytują że
    > hulajnoga to będzie pojazd i w zasadzie tyle.
    > Nikt nie wie nic więcej, czy te hulajnogi wypchną na drogi, czy na
    > ścieżki rowerowe, czy w kosmos...

    Zależy od producenta. Musk hulanogę wystrzeli w kosmos a taki Romet to
    chyba do szuflady schowa.

  • 17. Data: 2019-06-03 20:08:55
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2019-06-03 o 16:39, kk pisze:

    > Zależy od producenta. Musk hulanogę wystrzeli w kosmos a taki Romet to
    > chyba do szuflady schowa.

    A może Zelmer wejdzie na rynek z jakąś nowinką, w tym roku kończy z tym,
    co zawsze robił... Np hulajnoga z szatkownicą na przedzie, co by żaden
    duży obiekt (być może o napędzie pieszym) pod koła nie podlazł ;)

    --
    viktorius