  • 1. Data: 2010-02-09 19:41:47
    Temat: Hulajnogi spalinowe
    Od: r...@p...onet.pl

    Witam.
    Jakie gabaryty mają takie hulajnogi po złożeniu i ile ważą?
    Na zdjeciach wygląda to to na bardzo małe.
    Da radę to zmieścić do ogromnego plecaka 120l + 15l komin? (wysokośc: 101
    szerokośc: 45 grububość: 30)?

    Interesuje mnie to pod tym kątem, gdyż roweru nie można przewieźć w PKS i
    busach, a taka hulajnoga gdyby ją upchać do plecaka - dało by radę i była by
    dobra na wakacje.

  • 2. Data: 2010-02-10 08:20:50
    Temat: Re: Hulajnogi spalinowe
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

> [...]
    > busach, a taka hulajnoga gdyby ją upchać do plecaka - dało by radę i była

    Na chińskiej daleko nie zajedziesz :-)

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 3. Data: 2010-02-10 14:23:48
    Od: r...@p...onet.pl

    > Na chińskiej daleko nie zajedziesz :-)

    A tylko chińskie są dostępne na polskim rynku?

  • 4. Data: 2010-02-11 14:55:34
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    "Agent 0700" <k...@w...pl> wrote in message

    > Na chińskiej daleko nie zajedziesz :-)