  • 1. Data: 2010-02-10 08:23:13
    Temat: Service manual Transalp 650
    Od: "st1100" <s...@g...pl>

    Witam serdecznie przeszukałem google w poszukiwaniu serwisówki do trampka
    650 i niestety znalazłem tylko jeden i to jeszcze uszkodzony plik
    Byłbym bardzo wdzieczny za podanie linka skad mógłbym sciagnać
    Haynes_Service_Manual ewentualnie gdyby ktos posiadał i przesłał to byłoby
    całkiem suuper

    dziekuje i pozdrawiam
    Krzysiek

  • 2. Data: 2010-02-10 09:41:39
    Temat: Re: Service manual Transalp 650
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "st1100" <s...@g...pl> napisał

    > Byłbym bardzo wdzieczny za podanie linka skad mógłbym sciagnać
    > Haynes_Service_Manual

    P2P
    Pozdr

    --
    Hinek
    F650 k750 i inne..

  • 3. Data: 2010-02-10 09:44:42
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-02-10 09:23, st1100 pisze:
> [...]
    > Byłbym bardzo wdzieczny za podanie linka skad mógłbym sciagnać
    > Haynes_Service_Manual ewentualnie gdyby ktos posiadał i przesłał to byłoby
    Zobacz tu, jest napewno
    http://blackbears.ru/index_en.php?get=manual

    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------
    żyje się raz, potem się tylko straszy
    -------------------------------------

  • 4. Data: 2010-02-10 09:52:34
    Od: "st1100" <s...@g...pl>

    Niestety nie ma ale dzieki za linka Michał

  • 5. Data: 2010-02-10 10:09:08
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "st1100" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Niestety nie ma ale dzieki za linka Michał

    Żaden wstyd nie znać języków. Ale nie umieć korzystać z wyszukiwania
    ciągu znaków "650" na stronie - to już trochę wstyd.

    http://www.blackbears.ru/manual/files/Honda_Africa_T
    win_XRV750_and_Transalp_XL600-650V_%2787-02_Service_
    Repair_Manual.zip

    Proszsz.

    PS Szukałeś do roczników 87-02, prawda?

    --
    Jasio
    vx etz

  • 6. Data: 2010-02-10 10:47:10
    Temat: Re: Service manual Transalp 650 - 2003
    Od: "st1100" <s...@g...pl>

    Dzieki Jasio - przez niedopatrzenie nie napisalem ze chodzi mi o rocznik
    2003 - choc nie sadze zeby tam jakies istotne zmiany byly

  • 7. Data: 2010-02-10 14:00:04
    Od: No email <m...@m...pl>

    Użytkownik st1100 napisał:
    > Dzieki Jasio - przez niedopatrzenie nie napisalem ze chodzi mi o rocznik
    > 2003 - choc nie sadze zeby tam jakies istotne zmiany byly

    Haynes service & repair manual ma jedynie roczniki 87-02 (XL600/650V i
    XRV750)

  • 8. Data: 2010-02-10 15:35:53
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    No email wrote:

    > Haynes service & repair manual ma jedynie roczniki 87-02 (XL600/650V i
    > XRV750)

    A czy w hondzie jest cos takeigo jak u yamahy, czyli fabryczna gruba
    instrukcja serwisowa?
    Haynes to jest i tu i tu.

    Tmek

  • 9. Data: 2010-02-10 20:05:19
    Od: "[]v[]artec" <m...@o...pl>

    Tmek pisze:
    > A czy w hondzie jest cos takeigo jak u yamahy, czyli fabryczna gruba
    > instrukcja serwisowa?
    > Haynes to jest i tu i tu.

    Chodzi Ci o Service Manual dla ASO ? Jeśli tak to takie instrukcje są,
    ale czy krążą po necie w wersji PDF do Transalpa to już inna sprawa.
    Najszybciej będzie znaleźć na jakimś forum - tam napewno ktoś znalazł co
    jest.

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: CBR 1100XX

  • 10. Data: 2010-02-11 07:30:58
    Od: No email <m...@m...pl>

    Użytkownik []v[]artec napisał:

> [...]
    > ale czy krążą po necie w wersji PDF do Transalpa to już inna sprawa.
    > Najszybciej będzie znaleźć na jakimś forum - tam napewno ktoś znalazł co

    ja znalazłem oprócz haynes'a jeszcze "Honda_Common_Service_Manual.pdf "
    jest to "instrukcja" jak postępować np. wymieniając łożysko itp ale nie
    jest ona przypisana do konkretnego modelu.