  • 1. Data: 2010-01-12 22:29:25
    Temat: pytanie do mężczyzn po 35 ;)) roku życia
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Pytam, bo już myślę, że jestem nienormalny.
    Ile normalny dorosły, zonaty mężczyzna może napisać dziennie SMSów?
    Nie do żony dziewczyny kochanki - ale tak z serca do kogokolwiek?

    Ja powyżej 10 dziennie tracę cierpliwość...

    Feromon

  • 2. Data: 2010-01-12 22:44:43
    Temat: Re: pytanie do mężczyzn po 35 ;)) roku życia
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Feromon pisze:

> [...]
    > Nie do żony dziewczyny kochanki - ale tak z serca do kogokolwiek?
    >
    > Ja powyżej 10 dziennie tracę cierpliwość...

    U mnie wychodzi jakieś 2-3 sms-y na miesiąc
    Wolę zadzwonić niż pisać, a jak już piszę to maile.

    --
    Florian Marzejewski
    bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 3. Data: 2010-01-12 22:50:58
    Od: Szadzik <s...@o...pl>

    Flo pisze:

    > U mnie wychodzi jakieś 2-3 sms-y na miesiąc
    > Wolę zadzwonić niż pisać, a jak już piszę to maile.

    Ja zależnie od dnia potrafię wysłać od 2 do 30. Klawiaturka QWERTY robi
    swoje, hehe.

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 4. Data: 2010-01-12 22:51:02
    Od: KuFeL <k...@s...o2.spam.pl>

    W dniu 2010-01-12 23:29, Feromon pisze:
> [...]
    > Nie do żony dziewczyny kochanki - ale tak z serca do kogokolwiek?
    >
    > Ja powyżej 10 dziennie tracę cierpliwość...

    to chyba przychodzi z wiekiem ;) ja poki co mam 31 na karku ale sms'y
    staja sie wiecej niz rzadkoscia u mnie. Nawet na Swieta wole spedzic
    wiele czasu na telefonach z zyczeniami, a nie na glupkowatych sms'ach.

    SMSy stosuje tylko w sytuacjach tego wymagajacych - np. podczas spotkan
    kiedy nie bardzo mozna dzwonic.

    Pzdr,
    KuFeL
    --
    gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
    http://www.zachody.pl / skype:kufel78

  • 5. Data: 2010-01-12 23:02:59
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl>

    Feromon wrote:
> [...]
    > Nie do żony dziewczyny kochanki - ale tak z serca do kogokolwiek?
    >
    > Ja powyżej 10 dziennie tracę cierpliwość...

    (40 lat) - 20 w m-cu, z tego większość do mojej 10letniej córki (bo lubi)
    Całe życie uważam, że telefonem się dzwoni a nie pisze.
    Zawsze w jakiejś sprawie dzwonię a nie piszę. Został mi ten nawyk po
    chujowych znajomych z dawnych lat, którzy z oszczędności pisali smsy z
    pytaniem zamiast zadzwonić. Smsy w plusie wtedy były po 61 groszy a minuta
    taryfikowana w całości po 3 zł :)

  • 6. Data: 2010-01-12 23:40:56
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 12 Jan 2010 23:29:25 +0100, Feromon wrote:
    >Pytam, bo już myślę, że jestem nienormalny.
    >Ile normalny dorosły, zonaty mężczyzna może napisać dziennie SMSów?
    >Nie do żony dziewczyny kochanki - ale tak z serca do kogokolwiek?

    kochanke zostawmy - ale czemu zone wylaczyc ?

    >Ja powyżej 10 dziennie tracę cierpliwość...

    korzystasz z komputera i bramki, albo wysylania grupowego i spokojnie
    umawiasz sie np na piwo :-)

    J.

  • 7. Data: 2010-01-13 01:55:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > kochanke zostawmy - ale czemu zone wylaczyc ?

    > korzystasz z komputera i bramki, albo wysylania grupowego i spokojnie
    > umawiasz sie np na piwo :-)

    A'propos bramki, jest jakaś dobra bramka e-mail -> sms do orange?
    To co oferuje na www orange jest trochę żałosne...

  • 8. Data: 2010-01-13 07:50:08
    Od: "Karol" <b...@p...pl>

    Użytkownik "Feromon" <f...@w...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > Nie do żony dziewczyny kochanki - ale tak z serca do kogokolwiek?
    >
    > Ja powyżej 10 dziennie tracę cierpliwość...

    Do 10 miesięcznie :)
    Widziałem kiedyś jak laska lat 15 pisze SMSa w autobusie. Normalnie kciuk
    stał się taka jakby mgiełką, bo już moje oko nie wyrabiało zmian jego
    położenia.
    Jak widać organizm potrafi się wyspecjalizować w różnych kierunkach. :)

  • 9. Data: 2010-01-13 08:13:58
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Karol napisał(a):

    > Widziałem kiedyś jak laska lat 15 pisze SMSa w autobusie. Normalnie kciuk
    > stał się taka jakby mgiełką, bo już moje oko nie wyrabiało zmian jego
    > położenia.

    To jest kwestią treningu a ten jest kwestią motywacji ;)
    Mnie wystarcza 100 sms na miesiąc ;) a MMS unikam jak ognia (sam nie
    wiem czemu) ;)

    j.

    --
    ps. swoja droga szukam fachmana z uprawnieniami do podlaczenia kuchenki
    gazowej (we Wrocku), info na priva, trzeba wywalic "polska" z adresu ;)

  • 10. Data: 2010-01-13 08:17:36
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl>

    Karol wrote:
> [...]
    > zmian jego położenia.
    > Jak widać organizm potrafi się wyspecjalizować w różnych kierunkach. :)

    mój znajomy wygadał się pewnego razu, że puścił w m-cu 3 pakiety 600 smsów.
    Kuźwa, to średnio 60 dziennie, codziennie.