  • 1. Data: 2013-02-26 01:23:11
    Temat: IBM T42
    Od: Filip <f...@f...pl>

    Ibm t42. Mam problem - padl caly laptop, wymienilem plyte i dysk z seagate
    na lezak magazynowy hitachi z allegro. Oczywiscie recovery juz nie ma bo
    dysk byl zepsuty. Teraz, powiedzcie mi jak mam zainstalowac system majac
    tylko sam klucz. Skad wziac same pliki bez kupowania nosnika - normalnie go
    nie ma?

    -----------------------------------
    Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto! http://swiatgta.pl

    Filip454 = Filip dla nieuświadomionych

  • 2. Data: 2013-02-26 01:45:24
    Temat: Re: IBM T42
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-02-26 01:23, Użytkownik Filip napisał:

> [...]
    > tylko sam klucz. Skad wziac same pliki bez kupowania nosnika - normalnie go

    Na grupie dotyczącej tego systemu nie wiedzieli ?

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2013-02-26 09:06:21
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2013-02-26, o godz. 00:23:11
    Filip <f...@f...pl> napisał(a):

> [...]
    > zainstalowac system majac tylko sam klucz. Skad wziac same pliki bez
    > kupowania nosnika - normalnie go nie ma?

    Swego czasu 100PLN+VAT za nośniki od serwisu IBM w PL.

    Zdrówko

  • 4. Data: 2013-02-26 09:27:06
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 26.02.2013 01:23, Filip pisze:

> [...]
    > tylko sam klucz. Skad wziac same pliki bez kupowania nosnika - normalnie go

    ja tak męczyłem Acera, ale rozwiązałem problem za pomocą emula czy jak
    tam się to teraz nazywa. Sciągałem wszystkie obrazy płyt, aż któraś
    "łyknęłą" kod ze spodu obudowy.
    ToMasz

  • 5. Data: 2013-02-26 10:28:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

> [...]
    > tylko sam klucz. Skad wziac same pliki bez kupowania nosnika - normalnie go

    Jak nie ma jak są:

    http://software.opensuse.org/122/pl

    ;->

  • 6. Data: 2013-02-26 11:30:34
    Od: atm <...@v...pl>

    > Jak nie ma jak są:
    >
    > http://software.opensuse.org/122/pl
    >
    > ;->

    Etam, tego linuksa mozna sobie w buty wsadzic w wielu profesjonalnych
    zastosowaniach ;P

  • 7. Data: 2013-02-26 12:25:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.02.2013 11:30, atm pisze:

    > Etam, tego linuksa mozna sobie w buty wsadzic w wielu profesjonalnych
    > zastosowaniach ;P

    Na pewno będzie lepsze od tego, co tam pierwotnie było ;->

    Poza tym inicjator wątku szuka instalki systemu do swojego peceta. Jest
    system? Jest. Jest instalka? Jest.

    :-D

  • 8. Data: 2013-02-26 16:22:59
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 26 lutego 2013 (01:23:11) napisano:

> [...]
    > tylko sam klucz. Skad wziac same pliki bez kupowania nosnika - normalnie go

    Możesz zamówić nośniki u producenta (drogo), albo użyć jakiegokolwiek
    innego nośnika i wpisać numer z naklejki. Niemal zawsze działa.

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 9. Data: 2013-02-26 17:13:32
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    > Etam, tego linuksa mozna sobie w buty wsadzic w wielu profesjonalnych
    > zastosowaniach ;P
    TAk, ale w profesjonalnych zastosowaniach możesz sobie używać Twojego
    komputera + płyta za 100zł z windowsem od IBMa albo microsoftu. Nie
    dalej jak tydzień temu instalowałem system (oryginał) na PC na nowym
    dysku SSD. Suse - łyknęło od kopa. Windows? z płyty się nieda, bo płyta
    sata only, więc dysk jest niewidziany Metoda F6 + dyskietka - nie da
    się bo niema stacji dyskietek. no więc przegrałem dane z dysku na dysk,
    nie startuje. ( tak, domyślałem się że tak będzie). Żadne znalezione
    narzędzie do klonowania/kopiowania/backupu partycji nie zadziałało
    prawidłowo, bo nowy dysk jest mniejszy.... Trzeba było sterowniki do
    sata wgrać na płytę razem z windowsem, ale do tego trzeba było mieć...
    windowsa. czyli nie zainstalujesz "systemu do zastosowani
    profesjonalnych", jeśli już go nie masz na innym kompie i nie zrobisz
    sobie płyty instalacyjnej samodzielnie. Śfietnie. Dobrze że nie musze
    profesjonalnie używać komputera, bo następne suse zainstaluje
    bezpośrednio z sieci....

    ToMasz

  • 10. Data: 2013-02-26 17:14:41
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > sobie płyty instalacyjnej samodzielnie. Śfietnie. Dobrze że nie musze
    > profesjonalnie używać komputera, bo następne suse zainstaluje

    Nie przerabialem jeszcze SSD, wierze Ci na slowo.
    Co jednak z tego, ze odpalisz od pierwszego przekrecenia Suse lub inna
    dystrybucje jesli na tym konczy sie zastosowanie komputera z takim
    systemem, przynajmniej w wielu dziedzinach. Jesli nie pojawia sie na
    Linuksa duze, komercyjne pakiety oprogramowania bedzie to nadal niszowy
    system do mocno waskich zastosowan. W tym przypadku oszczednosc na
    systemie bedzie niczym w zestawieniu z brakami w oprogramowaniu.