  • 1. Data: 2013-02-22 21:16:01
    Temat: gołota-saleta
    Od: dm <m...@g...com>

    Będzie można gdzieś w sieci obejrzeć tą walkę??

  • 2. Data: 2013-02-22 21:26:21
    Temat: Re: gołota-saleta
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Fri, 22 Feb 2013 21:16:01 +0100, dm napisał(a):

    > Będzie można gdzieś w sieci obejrzeć tą walkę??

    A jaki masz monitor?

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 3. Data: 2013-02-22 21:27:38
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-02-22 21:16, dm pisze:
    > Będzie można gdzieś w sieci obejrzeć tą walkę??

    Spróbuj napisać na pl.comp.sieci.bezprzewodowe, ewentualnie
    pl.comp.os.linux.sieci jeśli po Linuxem będziesz chciał oglądać :-D

    Marek

  • 4. Data: 2013-02-22 22:52:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.02.2013 21:16, dm pisze:
    > Będzie można gdzieś w sieci obejrzeć tą walkę??

    Jak masz właściwy zasilacz.... durniu.

  • 5. Data: 2013-02-22 23:18:08
    Od: neo <d...@y...pl>

    On 22 Lut, 21:16, dm <m...@g...com> wrote:
    > B dzie mo na gdzie w sieci obejrze t walk ??

    Ale po co oglądać, przecież wiadomo kto wygra.

  • 6. Data: 2013-02-23 00:54:44
    Od: Filip <f...@f...pl>

    On 22-02-2013 23:18, neo wrote:

    >Ale po co oglądać, przecież wiadomo kto wygra.

    A może on chce się zapytać kiedy będzie, bo może cos ma z pc i nie zdazy
    naprawoc zeby obejrzec?

    -----------------------------------
    Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto! http://swiatgta.pl

    Filip454 = Filip dla nieuświadomionych

  • 7. Data: 2013-02-23 13:43:37
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-02-22 21:16, dm pisze:
    > Będzie można gdzieś w sieci obejrzeć tą walkę??

    Napisz coś więcej o swoim sprzęcie, sofcie, łączu internetowym - wtedy
    będzie można powiedzieć, czy nie masz za małej rozdzielczości.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 8. Data: 2013-02-23 19:04:09
    Od: neo <d...@y...pl>

    On 23 Lut, 00:54, Filip <f...@f...pl> wrote:

    > A może on chce się zapytać kiedy będzie, bo może cos ma z pc i nie zdazy
    >  naprawoc zeby obejrzec?

    Ja myślę, że raczej komp mu nie działa i chce posprawdzać wszystko od
    początku, tzn. najpierw czy jest prąd w gniazdku, tylko nie wie którym
    końcem włożyć śrubokręt z próbnikiem, bo się boi, żeby go nie
    kopnęło :)