  • 1. Data: 2009-06-18 17:32:24
    Temat: IE6 + z-index + hover
    Od: hazet <h...@n...pl>

    Witam, mam problem z IE6.

    <ul id="nav">...</ul>

    Mam 2 oto bloki. Nadałem main ujemny margin-top przez co zakrywał połowę
    menu. Aby to skorygować dałem dla main positiob relative + z-index: -1.
    Jest ok, main nie przykrywa menu. Problem w tym, że "tylko w IE6",
    klikalność linków jest tylko do połowy wysokości menu "tak jakby main
    nadal przykrywał menu".

    Jak to skorygować :o ? chyba gdzieś kiedyśczytałem o tym bugu

  • 2. Data: 2009-06-18 17:42:02
    Temat: Re: IE6 + z-index + hover
    Od: hazet <h...@n...pl>

    hazet pisze:
> [...]
    > nadal przykrywał menu".
    >
    > Jak to skorygować :o ? chyba gdzieś kiedyśczytałem o tym bugu

    ok problem chyba rozwiązany :) pomogło nadanie position: relative dla #nav