  • 1. Data: 2003-12-13 22:30:35
    Temat: INTERNET RADIOWY -lamany sygnal ?
    Od: qba <q...@w...pl>

    witam
    Mam pytanie do fachowcow odnosnie laczy internetowych-radiowych?

    U mnie w wiosce nie dochodzi net z racji uksztaltowania terenu. Lecz
    kilka set metrow wyzej da rade.Niestyey jest pas lasu i gorka, ktora
    wszystko zaprzepaszcza.W zwiazku ztym wpadlem na pewna alternatywe.

    Chicalbym zamontowac antene odbiorcza u "sasiada" ,x metrow wyzej w
    drugim koncu, ktory by odbieral sygnal i nastepnie przekierowac go do mnie.
    I tutaj jest problem gdyz nie znam srodowiska radiowego aby moc
    stwierdzic czy to da rade.

    Czy mozna jakos sygnal bezposrednio przekierowac do mnie?
    Czy potrzebny bedzie tam komp aby moc z niego przesalc np . za pomoca
    wireless LANem ?
    A moze istnieje jeszcze jakas inna opcja?
    prosilbym o pomoc w tej sprawie ... porade etc
    pozdrawiam QBA