  • 1. Data: 2003-12-13 06:08:04
    Temat: oplata do Spoldzielni za zamontowane anteny
    Od: "jurek" <j...@p...pl>

    Czy spotkaliscie sie w Waszych spóldzielniach aby żadali zaplaty 500 zl
    miesiecznie od zainstalowanej kazdej antenki na dachu?
    Zadaja tego pomimo wczesniejszego wydaniu zgody (rok wczesniej na piśmie)
    na montaz bez jakichkolwiek oplat.Jestem bardzo ciekaw jak jest gdzie
    indziej
    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2003-12-13 13:09:56
    Temat: Re: oplata do Spoldzielni za zamontowane anteny
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@p...pl>

    jurek wrote:
    > Czy spotkaliscie sie w Waszych spóldzielniach aby żadali zaplaty 500 zl
    > miesiecznie od zainstalowanej kazdej antenki na dachu?

    Nie, kto wydał taką decyzję? Zapoznaj się ze statutem spółdzielni i zgodnie
    z nim odwołaj się od takiej idiotycznej decyzji wskazując na to, że nie
    ma to żadnego związku z kosztami ponoszonymi przez spółdzielnię a Ty żadnej
    działalności gospodarczej nie prowadzisz więc nie ma powodu do ograbiania
    z pieniędzy własnego członka spni..
    > Zadaja tego pomimo wczesniejszego wydaniu zgody (rok wczesniej na piśmie)
    > na montaz bez jakichkolwiek oplat.Jestem bardzo ciekaw jak jest gdzie
    > indziej

    Nigdzie nie ma, to wymysł jakiegoś bęcwała. Założę się, że to jakaś spółdzielnia
    - moloch?

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-

  • 3. Data: 2003-12-15 10:46:23
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    jurek wrote:
> [...]
    > Zadaja tego pomimo wczesniejszego wydaniu zgody (rok wczesniej na piśmie)
    > na montaz bez jakichkolwiek oplat.Jestem bardzo ciekaw jak jest gdzie

    bedziesz stawial masz 10 metrowy?
    ktos jest niezle stukniety i przy tym nie ma pojecia o co chodzi
    dostarczyles szkic/plan zainstalowania anteny?
    co za baran wymyslil 500zl! bosh

    ile bierze spoldzielnia od masztu gsm, ktos wie?

    zyga
    --
    blur

  • 4. Data: 2003-12-15 14:56:44
    Od: "Adam" <a...@b...net>

    Użytkownik Zygmunt M. Zarzecki
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:brk3ej$5na$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
    > dostarczyles szkic/plan zainstalowania anteny?
    > co za baran wymyslil 500zl! bosh
    >
    > ile bierze spoldzielnia od masztu gsm, ktos wie?

    ZTCW od 500 do 1500zl ... przynajmniej w moim sasiedztwie

    Adam

  • 5. Data: 2003-12-15 15:16:56
    Od: radi <r...@s...wireland.org>

    jurek wrote:

> [...]
    > Zadaja tego pomimo wczesniejszego wydaniu zgody (rok wczesniej na piśmie)
    > na montaz bez jakichkolwiek oplat.Jestem bardzo ciekaw jak jest gdzie

    jesli jestes najemca lokalu, robia to bezprawnie. Kodeks cywilny
    definiuje iz bedac najemca lokalu masz prawo do zainstalowania
    niezbednych Ci urzadzen, w tym takze z wykorzystaniem dachu /do ktorego
    uzytkowania masz w tym wzgledzie prawo/. Ten temat przerabialo
    juz swojego czasu np. wielu krotkofalowcow. I pewnie niestety wciaz
    przerabia.

    a skad i na jakiej podstawie taka kase wyliczyli, to nalezalo by sie
    ich szczegolowo zapytac chociazby dla wlasnej rozrywki.

    --

    outer space for rent.

  • 6. Data: 2003-12-19 18:19:14
    Od: "Przemyslaw" <p...@a...pl>

    > a skad i na jakiej podstawie taka kase wyliczyli, to nalezalo by sie
    > ich szczegolowo zapytac chociazby dla wlasnej rozrywki.

    niestety, jak znam spółdzielnie to powiedzą, że członkowi nic do ich
    kalkulacji :)

    Przemysław

  • 7. Data: 2003-12-20 01:30:59
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@p...pl>

    Przemyslaw wrote:

    > niestety, jak znam spółdzielnie to powiedzą, że członkowi nic do ich
    > kalkulacji :)

    Oj, słabo znasz prawo spółdzielcze. Każdy członek ma _prawo_ do wglądu
    w papiery spółdzielni.