  • 1. Data: 2003-12-13 15:25:33
    Temat: internet radiowy
    Od: "Kusiq" <m...@t...pl>

    Witam
    Chciałbym dowiedzieć się czegoś na temat internetu radiowego...jakie są
    wady, jakie zalety?
    Czy jest bardziej/mniej zawodny niż ten "kablowy"? Czy jest to technologia
    której warto się przyjrzeć i warto się nią zainteresować.

    Jestem nowy na tej grupie, i wybaczcie jeśli ten temat był wałkowany wiele
    razy ;)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-12-14 17:54:55
    Temat: Re: internet radiowy
    Od: "owz" <o...@s...net>

    Kusiq [m...@t...pl] popełnił[a] był[a] wiadomość:

> [...]
    > technologia której warto się przyjrzeć i warto się nią zainteresować.
    >
    > Jestem nowy na tej grupie, i wybaczcie jeśli ten temat był wałkowany

    Korzystam z takiego dostępu i nie narzekam, czasami zdażają sie przerwy
    krótkie (bardzo rzadko), osiągam maxymalne transfery jakie powinienem
    (256/256). Słyszy się, że silny wiatr czy deszcz powodują zakłucenia. Ja
    tego nie doświadczyłem. Krtótko: jeśli potrzebujesz taniego, stałego łącza
    do domu to śmiało zakładaj radiówkę.
    --
    owz

  • 3. Data: 2003-12-14 18:23:33
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    "owz" <o...@s...net> napisał(a):

> [...]
    > tego nie doświadczyłem. Krtótko: jeśli potrzebujesz taniego, stałego łącza

    Akurat wszystko zalezy od pasma i od technologii.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *