  • 1. Data: 2015-05-15 13:13:02
    Temat: IPTV w bloku
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    macie pomysl jak zrealizowac IPTV w bloku? Chcielibysmy dostep do
    telewizji naziemnej i ew. cos z satelity fta wrzucic w IP. Po stronie
    stacji jakis serwer firmowy lub mniej - a po stronie domu, TV z jakas
    wtyczka programowa xbmc lub jakis android tv box.

    cos takiego

    http://www.netup.tv/en-EN/ip-set-top-boxes.php

    tylko kwestia ceny?? czy warto

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2015-05-15 21:30:54
    Temat: Re: IPTV w bloku
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > stacji jakis serwer firmowy lub mniej - a po stronie domu, TV z jakas
    > wtyczka programowa xbmc lub jakis android tv box.

    Wedlug mnie nie warto. Jakosci nie poprawisz, a dostawisz kilka sprzetów,
    które moga ulec awarii (odbiorniki, dekodery, serwer, switche,
    set-top-boxy). Jak chcesz FTA z satelity, to sa transkodery DVB-S na DVB-T.
    Lepiej zrobic porzadna siec koncentryczna, albo zaszalec i puscic tez pelny
    sygnal satelitarny w kablu.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba