  • 1. Data: 2015-05-09 14:29:06
    Temat: kablowa tv cyfrowa poglos na drugim telewizorze
    Od: "korex" <e...@w...pl>

    Dlaczego na drugim telewizorze w mieszkaniu, gdy włącze ten sam kanał, to
    słychać wyraźny pogłos, opóźnienie około 1 sekundy, co jest denerwujące
    gdy te dźwięki się na siebie nałożą. Taki efekt występuje w cyfrowej tv
    kablowej, oglądanej za pośrednictwem tunerów, o ile dobrze pamiętam, gdy
    miałem jedynie analog, efekt ten nie występował. Cyfrowe nie zawsze
    lepsze? :/

  • 2. Data: 2015-05-09 18:17:20
    Od: Krzysztof Rudnik <r...@k...net.pl>

    korex wrote:

> [...]
    > kablowej, oglądanej za pośrednictwem tunerów, o ile dobrze pamiętam, gdy
    > miałem jedynie analog, efekt ten nie występował. Cyfrowe nie zawsze

    Po prostu cyfrowo łatwiej zbuforować a wręcz pewne bufory są niezbędne. Dane
    są obrabiane i w zasadzie nie ma żadnej konieczności wykonywania tego z
    minimalnym opóźnieniem. Nikomu to normalnie nie przeszkadza.

  • 3. Data: 2015-05-09 18:17:22
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 9 May 2015 14:29:06 +0200, "korex" <e...@w...pl> wrote:
> [...]
    pamiętam, gdy
    > miałem jedynie analog, efekt ten nie występował. Cyfrowe nie zawsze

    Co tuner to inny bufor strumienia? Te same modele tunerów?

    --
    Marek

  • 4. Data: 2015-06-30 07:09:26

    U mnie tak było w analogowej, gdy odbierałem z anteny i z kabla.

    -----