  • 1. Data: 2015-08-03 18:59:45
    Temat: IPhone 4 - czy wymaga "specjalnych" ładowarek USB?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Czy IPhone jakoś utrudnił swoim "wyznawcom" stosowanie standardowych
    zasilaczy USB?
    Czy zwykły uniwersalny samochodowy zasilacz USB obsłuży IPhona na jego
    specjalistycznym kablu?

    --
    MN

  • 2. Data: 2015-08-03 19:05:08
    Temat: Re: IPhone 4 - czy wymaga "specjalnych" ładowarek USB?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 03.08.2015 o 18:59, Marcin N pisze:
    > Czy IPhone jakoś utrudnił swoim "wyznawcom" stosowanie standardowych
    > zasilaczy USB?
    > Czy zwykły uniwersalny samochodowy zasilacz USB obsłuży IPhona na jego
    > specjalistycznym kablu?

    ostatnio jakiś redaktor robił testy i wyszło mu, że jeśli ładowarka nie
    dogada się z iphonem, pobiera 200-300miliamper. jak się dogada, to
    1000mamper a czasami więceej

    ToMasz

  • 3. Data: 2015-08-03 19:10:55
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-08-03 o 19:05, ToMasz pisze:

    > ostatnio jakiś redaktor robił testy i wyszło mu, że jeśli ładowarka nie
    > dogada się z iphonem, pobiera 200-300miliamper. jak się dogada, to
    > 1000mamper a czasami więceej

    Hmm, ale te proste ładowarki to mają tylko plus i minus. USB ma 4 styki.
    Prosta ładowarka może wcale nie wykorzystywać tych dwóch pozostałych.

    --
    MN

  • 4. Data: 2015-08-03 19:49:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marcin N" <m...@o...pl> wrote in message
    > Czy IPhone jakoś utrudnił swoim "wyznawcom" stosowanie standardowych
    > zasilaczy USB?
    > Czy zwykły uniwersalny samochodowy zasilacz USB obsłuży IPhona na jego
    > specjalistycznym kablu?

    Mój iPhone4 ładuje się ładnie z DOWOLNEJ złączki USB swoim kablem 30-pin.
    Niedawno miałem z wypożyczalni nowe autko z gniazdem USB i też działało.

  • 5. Data: 2015-08-03 19:50:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> wrote in message

    > ostatnio jakiś redaktor robił testy i wyszło mu, że jeśli ładowarka nie
    > dogada się z iphonem, pobiera 200-300miliamper. jak się dogada, to
    > 1000mamper a czasami więceej

    To bardzo ciekawe testy robił, bo mój na oryginalnej ładowarce
    Appla pobiera 400mA w czasie ładowania... Widać się nie dogadał ;-)
    Masz gdzieś ten artykuł pod ręką? Chętnie napiszę do autora...

  • 6. Data: 2015-08-03 20:21:35
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 03.08.2015 o 19:50, Pszemol pisze:
> [...]
    > Appla pobiera 400mA w czasie ładowania... Widać się nie dogadał ;-)
    > Masz gdzieś ten artykuł pod ręką? Chętnie napiszę do autora...
    ja to widziałem na YT. Większość telefonów rozpoznaje "moc" ładowarki za
    pomocą rezystancji pomiędzy pinami którymi przesyła się dane. Jeśli jest
    zwarcie - ładowarka o nie dużej wydajności prądowej. jeśli na pinach
    jest dzielnik napięcia - można "brać" więcej prądu. jednak iPhone
    wyłamywał się z tego schematu. ładowarka iphonowa "dawała" na maxa. inne
    ładowarki, które nawet ładowały galaxy taba 1.7 ampera - były przez
    iphona traktowane z rezerwą i brał tylko (?) 400mA. druga sprawa to
    kable. takim z ebaya za 0.99usd ampera nie puscisz. tzn puscisz ale na
    ułamek sekundy i tylko jeden raz. z drugiej strony ja mam kabel za
    1.99usd, którego jest 2.5metra a wygląda jak pleciony sznurek i
    spokojnie drugi rok 1 amper przewodzi.
    ToMasz

  • 7. Data: 2015-08-03 23:01:47
    Temat: Re: iSRAJfon-teleGOWNO (aka nsaTelePEST) - czy wymaga "specjalnych" ładowarek USB?
    Od: John Doe <j...@d...com>

    ---------
    ---------
    ---------

    > ceny teleGOWNA sa 8o-krotnie zawyzone, 5c porcji zlodziejstwa
    > trafia do *TYLKO* kilku kieszen *WYZYSKIWACZY* (neofaszystow)
    > (...)

    Nie myślałeś żeby poetą zostać?

  • 8. Data: 2015-08-04 18:39:42
    Od: BingoBango <b...@g...go>

    Marcin wrote:

[...]

    (PC) USB dostarcza ~5V* napiecia stalego (* 'tilde' ~ -okolo)
    ver. 1.1 - 4.40-5.50V 100mA
    ver. 2.0 - 4.76-5.50V 500mA
    ver. 3.0 - 4.45-5-50V 900mA
    ver. 3.1 - 5.00-5.00V 2000mA /3000mA /5000mA (profile 1 - 5)

    Prad ladowania *USTALA* urzedzenie ktore jest ladowane, jesli
    zasilacz jest pradowo (moc) malowydajny, prad ladowania jest
    zalezny od wydajnosci (pradowej) zasilacza.

    w jevvROPIE (CHLEWIE multimordowm, /jezyki/) juz od 2009 roku
    obowiazuje zasada wymiennosci zasilaczy do teleSRAJfonow i to
    kazdego kalibru. jesli jakies sie pojawia "z klopotami", sa z
    tzw. nielegalnego importu.

    kiedys, kiedys kazdy teleCHUJ rzadzil na swoj stroj, znana z
    tego nUkJa. Ale to historia sprzed epoki lodowcowej...

    ja uzywam tego http://tinyurl.com/nod46tu ladoGOWNA, bije na
    leb wszystkie inne; od razu do wyrzucenia smiecie, przy czym
    cena swiadczy o tym, ze zlodzieje sie nie dorabjaja.

    ---------------- http://tinyurl.com/nabug9u ----------------