  • 1. Data: 2015-08-19 06:15:17
    Temat: Idiotyzm w TV
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Witam

    Od pewnego czsu zauważyłem w programach typu film, czy serial dodatkowego
    lektora opisującego obraz. Np. aktor mówi, a ów lektor - aktor porusza ustami,
    aktor pije drinka, a lektor - aktor podniósł do ust kieliszek.

    Co ma znaczyć ten kretynizm?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2015-08-19 09:12:13
    Temat: Re: Idiotyzm w TV
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    W dniu 2015-08-19 o 06:15, Kamil pisze:
> [...]
    > dodatkowego lektora opisującego obraz. Np. aktor mówi, a ów lektor -
    > aktor porusza ustami, aktor pije drinka, a lektor - aktor podniósł do
    Audiodeskrypcja - dla osób niedowidzących i niewidomych.

  • 3. Data: 2015-08-20 06:42:57
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "sat_diver" napisał:

    > Audiodeskrypcja - dla osób niedowidzących i niewidomych.

    Domyślałem się tego, ale to powinna być opcja do wyboru. Np. oddzielny kanał
    audio dostępny choćby na słuchawki. W obecnym kształcie jest to idiotyczna
    przeszkadzajka. Zresztą dużo by na ten temat. W telewizjach, czy firmach
    opracowujących filmy dla TV siedzą idioci do spółki z debilami. Lektor na tle
    głośniejszego oryginału, migasz dla niesłyszących i audiodeskrypcja. To może
    nerwowo wykończyć. Chyba pójdę i uporządkuje ogródek.

    Pozdrawiamj

  • 4. Data: 2015-08-20 08:36:55
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    W dniu 2015-08-20 o 06:42, Kamil pisze:
    > Domyślałem się tego, ale to powinna być opcja do wyboru. Np. oddzielny
    > kanał audio dostępny choćby na słuchawki. W obecnym kształcie jest to
    > idiotyczna przeszkadzajka.
    Bo jest do wyboru.
    > Chyba pójdę i uporządkuje ogródek.
    Na początek przestudiuj instrukcję TV/Tunera

  • 5. Data: 2015-08-24 16:40:48
    Od: orystes <...@l...pl>

    W dniu 2015-08-20 o 08:36, sat_diver pisze:
    > Bo jest do wyboru.
    > Na początek przestudiuj instrukcję TV/Tunera

    To taka forma oglądania bez oglądania bo i tak wiesz co się
    dzieje na ekranie, idzie nowe ;-)

    Slawoo