  • 1. Data: 2009-04-08 11:27:29
    Temat: Ile dB/obr wg homologacji generuje Yamaha YZF-R6 2004? Gdzie kupić db-Killer fi 50mm?
    Od: Bredzio <C...@o...pl>

    Witam,
    pytanie 1 - właściwie skierowane do właścicieli wersji europejskich,
    bo w nich można łatwo sprawdzić te wartości na tabliczce znamionowej.
    Zatem: ile dB i na jakich obrotach?

    Pytanie 2 - no właśnie... kto pomoże?

    Mam pełny komplet wydechowy Arrow RACE TECH TITANIUM, katalog Arrowa
    nazywa to 71061PO.

    Urządzałby mnie najpewniej db-Killer AR-5930020, ale w ciągu tygodnia
    jest nie do załatwienia....
    Ma ktoś pomysł skąd wyczarować coś co mogłoby podpasować, średnica
    rury wydechowej u mnie to coś między 48 a 50 mm.

    --
    pozdr
    mb

  • 2. Data: 2009-04-08 19:36:10
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Bredzio pisze:
    [...]

    Ale jakie znaczenie ma typ motocykla?

    Bo jeśli chodzi o normę, to James pisze we wontku o przeglądzie, że
    można dokonac pomiaru na stacjach diagnostycznych - ergo: tam się
    dowiesz ile dB możesz generować

    p.s. a jak już to uczynisz to daj znac tu ;-)

    --

    pozdr
    pj

  • 3. Data: 2009-04-21 10:21:34
    Od: Bredzio <C...@o...pl>

    > p.s. a jak ju to uczynisz to daj znac tu ;-)

    Sprawa wygląda ostatecznie tak:

    - Głośność z homologacji to 92dB / 6500
    - uniwersalne dB Killery można dostać w Dynotechu

    --
    www.motoklamoty.pl/index.php?autor=Bredzio - części do R6, DR350

  • 4. Data: 2009-04-21 10:59:04
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Bredzio pisze:

    > Sprawa wygląda ostatecznie tak:
    >
    > - Głośność z homologacji to 92dB / 6500
    > - uniwersalne dB Killery można dostać w Dynotechu

    Dobrze wiedzieć. Tak bajdełejem to Arrowa zdaje się sprowadza
    InterCars/InterMotors, więc dbkillery powinni mieć. Ja tam kupiłem
    swojego czasu dbkillery na ebayu niemieckim za pomocą Kucza ;)

    pozdr
    DP
    TL-S