  • 1. Data: 2009-04-08 08:05:22
    Temat: Przegląd motocykla w Krakowie
    Od: mmaurycy <m...@v...pl>

    Jak w tytule potrzebuję zrobić przegląd techniczny, najchętniej okolice zakopianki -
    salwatora.
    Okazało się że gość zrobił mi przegląd na pół roku na co nie zwróciłem uwagi bo mi to
    do głowy nie przyszło
    a on nic nie mówił.
    --
    pozdrawiam
    mmaurycy

  • 2. Data: 2009-04-08 10:33:02
    Temat: Re: Przegląd motocykla w Krakowie
    Od: j...@g...com

    On 8 Kwi, 10:05, mmaurycy <m...@v...pl> wrote:
    > Jak w tytule potrzebuję zrobić przegląd techniczny, najchętniej okolice zakopianki
    - salwatora.

    no i..? jechac i robic ;)
    ja bywam w trans-manie na zawilej, sprawdzaja yno swiatla i klakson
    jak bozia przykazala. spalony kierunek skomentowany "a jeszcze jak
    wyjezdzalem z garazu to dzialal..." tez przeszedl
    --
    jeszua
    ck krakoff

  • 3. Data: 2009-04-08 10:46:28
    Od: Marek <d...@w...pl>

    j...@g...com pisze:

> [...]
    > jak bozia przykazala. spalony kierunek skomentowany "a jeszcze jak
    > wyjezdzalem z garazu to dzialal..." tez przeszedl

    Daruj, ale po pierwsze żenujące jest, że można pojechać na przegląd nie
    sprawdziwszy tego wszystkiego, co można samemu sprawdzić, chyba że
    faktycznie kierunkowskaz przestał działać w drodze do stacji.

    Po drugie nigdy nie pojechałbym do takiej stacji, bo jadę tam po to,
    żeby ktoś lepiej niż ja znający się na sprzęcie sprawdził i ocenił, co
    może wymagać uwagi, abym ja jeździł bezpiecznie.

    > jeszua
    > ck krakoff
    > r1100rs & xc125

    Marek
    WM Gdańsk
    VF 750S

  • 4. Data: 2009-04-08 10:57:41
    Od: n...@s...com

    On Wed, 08 Apr 2009 12:46:28 +0200, Marek <d...@w...pl>
    wrote:

    >Po drugie nigdy nie pojechałbym do takiej stacji, bo jadę tam po to,
    >żeby ktoś lepiej niż ja znający się na sprzęcie sprawdził i ocenił, co
    >może wymagać uwagi, abym ja jeździł bezpiecznie.

    Kazdy kij ma dwa konce, chyba ze proca.
    Kiedys pan mi robil fochy bo mialem w enduraku ulamany kawalek klamki
    hamulca, ta kulke na koncu.
    A co do sprawdzenia to gdzie masz taka stacje ze Ci to wszystko
    sprawdzaja lepiej niz sam bys to zrobil ? :)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 5. Data: 2009-04-08 11:05:54
    Od: mmaurycy <m...@v...pl>

    Już zrobiony, szybko, sympatycznie na ul.Wadowickiej 8i(między BUMA a US)
    Pan sprawdził hamulce , światła, głośność i nr ramy 63zł

  • 6. Data: 2009-04-08 11:14:50
    Od: "piotr. wanat" <p...@g...com>

> [...]
    - salwatora.
    > Okazało się że gość zrobił mi przegląd na pół roku na co nie zwróciłem uwagi bo mi

    Wprawdzie nie w okolicy Zakopianki a centrum, ale w Geofizyce
    (Łukasiewicza) robią przeglądy bezproblemowo ;)

    pozdr,
    p.

  • 7. Data: 2009-04-08 12:09:47
    Od: j...@g...com

    On 8 Kwi, 12:46, Marek <d...@w...pl> wrote:
    > Po drugie nigdy nie pojechałbym do takiej stacji, bo jadę tam po to,
    > żeby ktoś lepiej niż ja znający się na sprzęcie sprawdził i ocenił, co
    > może wymagać uwagi, abym ja jeździł bezpiecznie.

    o, swieta naiwnosci... do "znania sie" to ja mam mechanika. a stacja
    ma podbic pieczatke bez czepiania sie o jedna zaroweczke, czy za
    glosny wydech - zwlaszcza, ze nie ma mozliwosci dokonania zgodnego z
    przepisami pomiaru :P
    nie mowie juz o z tym, ze ci "znawcy" na skp czesto nie maja pojecia
    gdzie szukac tabliczki znamionowej na motocyklu, a niedawno jeden
    krecil nosem na naklejana wersje tejze w monsterze. nie wspominajac o
    przejsciach kolegow, od ktorych wymagano na moto przedniej tablicy
    rejestracyjnej, co zdaje sie tu na grupie bylo opisywane. niech sie
    lepiej wezma za plujace sadza i olejem przedpotopowe jelcze; albo
    znacznie bardziej wspolczesne czerwone kierunki w limuzynach z usiech
    wiec zanim znow okreslisz cos jako "zenujace" i zaufasz diagnoscie z
    skp, przemysl owe rzekome kwestie bezpieczenstwa...
    --
    jeszua
    ck krakoff

  • 8. Data: 2009-04-08 12:24:46
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Wed, 08 Apr 2009 14:09:47 +0200, <j...@g...com> wrote:

    [...]
> [...]
    > ma podbic pieczatke bez czepiania sie o jedna zaroweczke, czy za
    > glosny wydech - zwlaszcza, ze nie ma mozliwosci dokonania zgodnego z
    [...]
    > wiec zanim znow okreslisz cos jako "zenujace" i zaufasz diagnoscie z
    > skp, przemysl owe rzekome kwestie bezpieczenstwa...

    Może pomyliło mu się z brytyjskim MOTem? Tam to sprawdzają zawieszenie,
    łożyska głowki ramy itp. istotne kwestie, a nie tak jak w Polsce światła
    i hamulce. Tylko w Polsce to raczej nie ma szans przejść. :-)

    > jeszua
    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 9. Data: 2009-04-08 12:38:54
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    <jeszua> wrote...

> [...]
    >ma podbic pieczatke bez czepiania sie o jedna zaroweczke, czy za
    >glosny wydech - zwlaszcza, ze nie ma mozliwosci dokonania zgodnego z

    Stacja ma podbic pieczatke potwierdzajaca, ze pojazd spelnia wszystkie normy
    i jest bezpieczny. Jakas tam zaroweczka i pojazd nie spelnia wszystkich
    norm, wiec nie powinien dostac pieczatki. Chyba, ze jest to zaroweczka
    kontrolki luzu. Glosny wydech tym bardziej. Powinien byc zatrzymany dowod do
    czasu usuniecia usterki. Mam nadzieje, ze w tym roku policja jeszcze ostrzej
    zabierze sie za te ryczace wydechy! To jest po prostu chamstwo i brak
    szacunku nie tylko dla innych uzytkownikow drogi, ale wszystkich ludzi w
    okolicy.
    Na kilku stacjach w mojej okolicy jest mozliwosc pomiaru natezenia halasu.
    Maja miernik i sprawdzaja jezeli pojazd jest glosny.

    >nie mowie juz o z tym, ze ci "znawcy" na skp czesto nie maja pojecia
    >gdzie szukac tabliczki znamionowej na motocyklu,

    Zastanow sie czego wymagasz. Czy realnie jest mozliwe, ze diagnosta bedzie
    dobrze znal kazdy motocykl, motorower, samochod, ciezarowke, przyczepe i
    inne pojazdy jakie moga przyjechac na przeglad? OK, jak jade na przeglad
    Seicento, to spodziewam sie, ze diagnosta bedzie wiedzial gdzie sa wszystkie
    numery.... i zawsze wie. Jadac DeLoreanem wiem, ze nie bedzie wiedzial i nie
    uwazam, ze jest idiota bo nie wie. Podpowiadam mu gdzie jest numer i
    wszystko jest ok.

    >nie wspominajac o
    >przejsciach kolegow, od ktorych wymagano na moto przedniej tablicy
    >rejestracyjnej, co zdaje sie tu na grupie bylo opisywane. niech sie

    Wyjatek, idiota zawsze i wszedzie moze sie znalezc.

    >lepiej wezma za plujace sadza i olejem przedpotopowe jelcze; albo
    >znacznie bardziej wspolczesne czerwone kierunki w limuzynach z usiech

    I ryczace wydechy w motocyklach! Duzo bardziej niebezpieczne niz czerwone
    kierunki. Jak ktos nie potrafi zrozumiec co znaczy migajace czerwone zamiast
    zoltego, nie powinien jezdzic po drogach. Ryczacy wydech moze tak
    przestraszyc, ze wypadek gotowy.

    >wiec zanim znow okreslisz cos jako "zenujace" i zaufasz diagnoscie z
    >skp, przemysl owe rzekome kwestie bezpieczenstwa...

    No wlasnie. Te rzekome kwestie bezpieczenstwa jak niesprawny migacz, czy
    stop, albo wydech ktory slychac na dwa kilometry! Przemysl.

    --
    pozdro
    James

  • 10. Data: 2009-04-08 16:52:09
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    A ja tylko dodam, ze w zyciu bym nie pomyslal, zeby sprawdzic grubosc
    tarczy hamulcowej, pomijajac fakt, ze majac tylko suwmiarke nie zawsze
    mozna 'podejsc' i diagnosta majac mikrometr zauwazyl uprzejmie, ze
    zostalo mi .08mm do granicy.. ale to wlasnie na brytyjskim MOTcie.

    Po wizycie kupilem sobie mikrometr :)