  • 1. Data: 2009-04-08 09:31:16
    Temat: [Sprzedam] - porzadki wiosenne robie :)
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Ja wiem ze tutaj nie miejsce bo to czesci do HD a nie GS500E ale moze
    jednak komus znajomemu znajomego cos z tego sie przyda :)

    487

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 2. Data: 2009-04-08 12:41:04
    Temat: Re: [Sprzedam] - porzadki wiosenne robie :)
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "Kuczu" wrote...
    > Ja wiem ze tutaj nie miejsce bo to czesci do HD a nie GS500E ale moze
    > jednak komus znajomemu znajomego cos z tego sie przyda :)
    >
    > http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=317
    487

    Myslisz? ;)
    Użytkownik Qczu (43) nie ma w tej chwili wystawionych przedmiotów

    PS. Podbij post jak oferta bedzie dostepna
    --
    pozdro
    James

  • 3. Data: 2009-04-08 12:59:58
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    James pisze:

    > Myslisz? ;)
    > Użytkownik Qczu (43) nie ma w tej chwili wystawionych przedmiotów

    Myslisz ? Ja widze 7 aukcji

    > PS. Podbij post jak oferta bedzie dostepna

    podbijam

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 4. Data: 2009-04-08 13:00:36
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Wed, 8 Apr 2009 14:41:04 +0200, "James" <n...@d...for.spam> wrote:

    >Użytkownik Qczu (43) nie ma w tej chwili wystawionych przedmiotów

    Masz starą wersję internetu.
    Przedmioty użytkownika Qczu (43) - sprzedaje 7 przedmiotów.

    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań

  • 5. Data: 2009-04-08 13:02:36
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "Kuczu" wrote...

    > Myslisz ? Ja widze 7 aukcji

    > podbijam

    Juz jest... Allegro przysnelo widocznie ;)

    To ja tez podbijam ;)

    --
    pozdro
    James