  • 1. Data: 2009-07-28 20:51:17
    Temat: Ile za korepetcje?
    Od: Adam Kłobukowski <a...@k...pl>

    Witam

    Zaproponowano mi udzielenie korepetycji z algorytmów i struktur danych.
    Nie bardzo się orientuje, jakie są teraz (mniej więcej) stawki za godzinę?

    Adam Kłobukowski

  • 2. Data: 2009-07-29 11:41:08
    Temat: Re: Ile za korepetcje?
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Adam Kłobukowski" <a...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Zaproponowano mi udzielenie korepetycji z algorytmów i struktur danych.
    > Nie bardzo się orientuje, jakie są teraz (mniej więcej) stawki za godzinę?

    Najczęściej od 20 do 50 zł. W Tychach.
    Ale czasami można i więcej...
    Zobacz na stronach poświęconych korepetycjom.

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 3. Data: 2009-07-29 20:52:33
    Od: "Mariusz Marszałkowski" <b...@g...pl>

    > Witam
    >
    > Zaproponowano mi udzielenie korepetycji z algorytmĂłw i struktur danych.
    > Nie bardzo się orientuje, jakie są teraz (mniej więcej) stawki za godzinę?

    Nie wystarcza to co na uczelni?

    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2009-07-29 21:05:12
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Wed, 29 Jul 2009 20:52:33 +0000 (UTC), "Mariusz MarszaĹ?kowski"
    <b...@g...pl> wrote:

    >Nie wystarcza to co na uczelni?
    >
    >Pozdrawiam.

    Tobie tez ktos zaglada w kieszen?...

    A.L.

  • 5. Data: 2009-07-29 21:38:06
    Od: "Mariusz Marszałkowski" <b...@g...pl>

    A.L. <a...@a...com> napisał(a):

    > ??

    > Tobie tez ktos zaglada w kieszen?...

    Kryzys jak cholera...

  • 6. Data: 2009-07-31 05:31:53
    Od: Adam Kłobukowski <a...@k...pl>

    Mariusz Marszałkowski wrote:

    > Nie wystarcza to co na uczelni?

    Nie pracuję ani nigdy nie pracowałem na żadnej uczelni.

    Adam Kłobukowski

  • 7. Data: 2009-07-31 17:57:16
    Od: "Mariusz Marsza�kowski" <b...@g...pl>

    Adam K�obukowski <a...@k...pl> napisa�(a):

    > a godzin�?

    > Nie pracuję ani nigdy nie pracowałem na żadnej uczelni.

    Chodziło mi o to czy wykłady i materiały z uczelni nie wystarczają :)