  • 1. Data: 2009-07-28 00:47:43
    Temat: filmik gry
    Od: dr Vito <d...@p...onet.pl>

    Witam,

    Mam jakąś tam gierke flash i teraz chcialbym grając "sfilmować" to,
    czyli wynikiem koncowym uzyskac plik, ktory bedzie movie-clipem moich
    poczynań (jak grałem). Jakiego programu moge użyć?

    Pozdrawiam,
    dr Vito

  • 2. Data: 2009-07-28 04:20:31
    Temat: Re: filmik gry
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 27 Jul 2009 17:47:43 -0700 (PDT), dr Vito napisał(a):

> [...]
    > czyli wynikiem koncowym uzyskac plik, ktory bedzie movie-clipem moich
    > poczynań (jak grałem). Jakiego programu moge użyć?

    Skoro napisales na te grupe, to znaczy, ze program taki musisz sobie sam
    napisac.

  • 3. Data: 2009-07-28 10:18:12
    Od: dr Vito <d...@p...onet.pl>

    On 28 Lip, 06:20, Jacek <a...@o...pl> wrote:

    > Skoro napisales na te grupe, to znaczy, ze program taki musisz sobie sam
    > napisac.

    Faktycznie, moze NTG, ale nie znalazlem niczego co tyczylo by sie
    flasha...

    Jak ktoś zna odpowiedz, to prosze o jej udzielenie.

    Pozdrawiam,
    dr Vito

  • 4. Data: 2009-08-02 20:12:34
    Od: geo <g...@g...com>

    Kup se kamerę i nagraj te SWOJE POCZYNANIA. Co nas to obchodzi.

  • 5. Data: 2009-08-04 10:58:21
    Od: ant <a...@n...tld>

    NTG => http://www.google.pl/search?q=screencasting