  • 1. Data: 2014-02-17 22:09:43
    Temat: Ile zapaleń dziennie to dużo?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Macie znajomego kuriera? Co ile czasu leci im rozrusznik?

    --
    Piter

  • 2. Data: 2014-02-17 22:21:46
    Temat: Re: Ile zapaleń dziennie to dużo?
    Od: giecik <g...@S...pl>

    W dniu 2014-02-17 22:09, PiteR pisze:
    > Macie znajomego kuriera? Co ile czasu leci im rozrusznik?

    Powiem Ci z perspektywy nauki jazdy.
    W Puncie II po 11 latach i 300 tys kilometrów zaczął przepuszczać
    rozrusznik. Także wydaje mi się, że to trwałe urządzenia.
    Dla porównania sprzęgieł w tym czasie poszło 12 :)

  • 3. Data: 2014-02-17 22:27:27
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 17.02.2014 22:21, giecik pisze:

    > Powiem Ci z perspektywy nauki jazdy.
    > W Puncie II po 11 latach i 300 tys kilometrów zaczął przepuszczać
    > rozrusznik. Także wydaje mi się, że to trwałe urządzenia.
    to nie tak. jego zabija prąd razy czas. tak więc jak auto jest cały czas
    ciepłe, palone codziennie, to czas kręcenia i prąd malutki.

    > Dla porównania sprzęgieł w tym czasie poszło 12 :)

    to nieźle. karta stałego klienta w serwisie :)

    ToMasz

  • 4. Data: 2014-02-17 23:01:18
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-02-17 22:21, giecik pisze:
    > W dniu 2014-02-17 22:09, PiteR pisze:
    (ciach)
    > Dla porównania sprzęgieł w tym czasie poszło 12 :)
    No nauka jazdy. To CUD, że tylko 12. Moja dawna dziewczyna
    spalila sprzeglo w VW Polo na odcinku 50 metrów.

  • 5. Data: 2014-02-17 23:11:59
    Od: giecik <g...@S...pl>

    W dniu 2014-02-17 23:01, megrimsES pisze:
    > (ciach)
    > No nauka jazdy. To CUD, że tylko 12. Moja dawna dziewczyna
    > spalila sprzeglo w VW Polo na odcinku 50 metrów.

    Ogólnie pilnuje się kursanta, żeby nie trzymał nogi nad sprzęgłem, nie
    jeździł na półsprzęgle itp i w innych autach jest OK.
    Po prostu akurat w tym samochodzie było jakieś fatum na sprzęgłą :)

    Po założeniu lepszego sprzęgła ( nie pamiętam czy od innego modelu Fiata
    czy jakieś droższe ) skończyły się wymiany

  • 6. Data: 2014-02-17 23:32:40
    Od: rzymo <r...@g...com>

    On 2014-02-17 22:09, PiteR wrote:
    > Macie znajomego kuriera? Co ile czasu leci im rozrusznik?

    Co prawda nie kurier, ale coś mogę napisać.
    Obecnie ujeżdżam Transita '09. Odpalany od ok. 20 do nawet ponad 40
    razy, zależnie do konkretnego dnia.
    Tyle że od drugiego/trzeciego odpalenia silnik nagrzany, więc
    rozrusznik zbytnio się nie natrudzi.
    Przebieg zbliża się do 240k km, rozrusznik był ruszany raz (bodajże
    szczotki).

  • 7. Data: 2014-02-17 23:35:57
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 17 Feb 2014 23:01:18 +0100, megrimsES napisał(a):

    > (ciach)
    > No nauka jazdy. To CUD, że tylko 12. Moja dawna dziewczyna
    > spalila sprzeglo w VW Polo na odcinku 50 metrów.

    Znam historię jeszcze krótszą ;)

    Kierowca w nieswoim samochodzie chciał wrzucić wsteczny, ale wrzucił 1.
    No i pomimo że samochód był oparty przodem o murek, usilnie próbował
    ruszyć.
    Do opamiętania skłonił go dopiero dym spod maski ;)

  • 8. Data: 2014-02-17 23:58:47
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-02-17 23:35, Tomasz Pyra pisze:

> [...]
    > ruszyć.
    > Do opamiętania skłonił go dopiero dym spod maski ;)

    I dlatego teraz to moja żona i jeździ automatami tylko :D

  • 9. Data: 2014-02-18 00:27:08
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 17 Feb 2014 23:58:47 +0100, megrimsES napisał(a):

    > I dlatego teraz to moja żona i jeździ automatami tylko :D

    W sumie R z D nadal można pomylić.
    Dym też będzie, tylko palonego oleju w skrzyni :)

  • 10. Data: 2014-02-18 00:30:49
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-02-18 00:27, Tomasz Pyra pisze:

    > W sumie R z D nadal można pomylić.
    > Dym też będzie, tylko palonego oleju w skrzyni :)

    aż tak starymi automatami nie jeździ.