  • 1. Data: 2011-06-28 14:55:35
    Temat: Ilu agentów na jedno mieszkanie po wdrożeniu IPv6 ?
    Od: " " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Na stronach
    http://bip.mi.gov.pl/pl/bip/projekty_aktow_prawnych/
    projekty_rozporzadzen/roz
    p_telekomunikacja/24_06_2011_lt/px_projekt_art_179_2
    4_06.pdf pojawił się
    projekt rozporządzenia z takim zapisem:

    "§ 2. 1. Przedsiębiorca telekomunikacyjny, który nie zapewnia warunków
    dostępu i utrwalania za pomocą interfejsów, z zastrzeżeniem ust. 2 i 3:
    1) przygotowuje grupę upoważnionych pracowników w sposób gwarantujący
    prawidłową realizację czynności związanych z zapewnieniem warunków dostępu i
    utrwalania, zapewniając co najmniej jednego pracownika na każde 1500 numerów
    geograficznych i niegeograficznych oraz adresów IP, wynikających z sumy
    przydzielonych albo udostępnionych przedsiębiorcy telekomunikacyjnemu
    zasobów numeracyjnych i adresów IP oraz liczby adresów IP przydzielonych
    przez przedsiębiorcę telekomunikacyjnego abonentom, użytkownikom końcowym
    lub telekomunikacyjnym urządzeniom końcowym;"
    W OSR napisano "Wejście w życie przedmiotowego rozporządzenia może mieć
    pośrednio korzystny wpływ na rynek pracy."

    Na każde 1500 przydzielonych numerów IP trzeba zatrudnić jedną osobę do
    obsługi służb. Jeśli zgodnie z RIPE 512 minimalnym przydziałem IPv6 dla
    użytkownika końcowego jest /64, to ilu agentów trzeba zatrudnić do
    podsłuchiwania jednego mieszkania w którym jest IPv6?

  • 2. Data: 2011-06-28 21:40:54
    Od: Andrzej Banach <a...@g...pl>

    W dniu 2011-06-28 16:55, m...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:

    > Na każde 1500 przydzielonych numerów IP trzeba zatrudnić jedną osobę do
    15000 :)

    > obsługi służb. Jeśli zgodnie z RIPE 512 minimalnym przydziałem IPv6 dla
    > użytkownika końcowego jest /64, to ilu agentów trzeba zatrudnić do
    > podsłuchiwania jednego mieszkania w którym jest IPv6?

    Spokojnie - od tego sa konsultacje.

    ps. wspolczuje "malym", ktorzy w imie dobra panstwa "wychylili sie przed
    szereg" i zbudowali kancelarie, laczniki itp. Wystarczylo poczekac, az
    ktos pojdzie po rozum do glowy.

    pozdrawiam
    --
    Andrzej Banach | NET-KOMP | www.net-komp.net.pl
    Miejska Sieć Komputerowa KOLMAN | Internet Kolno

  • 3. Data: 2011-06-28 21:55:49
    Od: Krzysztof <s...@i...net.pl>

    W dniu 28.06.2011 16:55, m...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:

> [...]
    > użytkownika końcowego jest /64, to ilu agentów trzeba zatrudnić do
    > podsłuchiwania jednego mieszkania w którym jest IPv6?

    No, przecież wybory "idą".
    Trzeba kontrolować treści publikowane przez "wywrotowe elementy" :-)
    Pętelka na szyi się coraz bardziej zaciska ...

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 4. Data: 2011-06-28 22:10:04
    Od: Michał <m...@n...com>

    W dniu 2011-06-28 23:55, Krzysztof pisze:
    > Pętelka na szyi się coraz bardziej zaciska ...

    Jeszcze trzeba będzie szybko każdy pakiet dobrze oglądać, żeby było
    bezpiecznie i 91% pasma cały czas... Tak się proszę Państwa psuje
    prawo... szkoda słów...

    Pozdrawiam
    m.