  • 231. Data: 2011-03-11 07:37:47
    Temat: Re: [OT]Info z UKE
    Od: Icek <i...@d...pl>

    > Jeśli chcesz przeciągać romowę to jeszcze lepiej poprosić o czas do
    > namysłu i o kolejny telefon. I znów pół godziny i znów niezdecydowanie.
    > Tylko że trzeba na to mieć czas i pamiętać że telemarketer oprócz
    > sprzedaży dostaje kasę za godziny dyżuru. Więc za rozmowę z Tobą kasę
    > dostanie - tyle że mniej.

    tak play do mnie dzwonił.

    Wypełniając umowę można podać, że tematy finansowe to do kogoś, tematy
    promocyjne to do kogoś i takie tam. Żeby nie dzwonili po numerach jak
    popadnie.

    Dzwonił do mnie baran i nakręca mnie na promocje. Jak mnie to wkurza.

    Najlepszy był gość z ING. Dzwoni i prosi o numer do pracownika
    zajmującego się bankami (a rachunek mamy właśnie w ING). Podaję więc
    numer do naszego opiekuna korporacyjnego z ING. Jaki pocisk mieli sami w
    banku z tego telemarketera. Ten dowcip mi się najbardziej podobał.

    Icek

  • 232. Data: 2011-03-11 08:14:46
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-03-11, o godz. 08:37:47
    Icek <i...@d...pl> napisał(a):

> [...]
    > numer do naszego opiekuna korporacyjnego z ING. Jaki pocisk mieli
    > sami w banku z tego telemarketera. Ten dowcip mi się najbardziej

    Tylko pewnie niezbyt celny ;-) Bank prawie na 100% nie ma swojego call
    center zajmującego się reklamą i sprzedażą produktów. Mają zwykle tylko
    niewielki dział obsługujący transakcje telefoniczne a pozostałe rzeczy
    sprzedaje na ich zlecenie specjalizowana firma. Bank nie musi
    utrzymywać infrastruktury a fakturę za taką usługę dodatkowo wlicza w
    koszty. I taki telemarketer wcale nie musi mieć pojęcia że skierowałeś
    go do banku którego produkt Ci oferował i niewiele go to obchodzi. Bo
    za miesiąc będzie sprzedawał ubezpieczenia a za dwa miesiące dostęp do
    internetu. ;-) Podobnie jest np. w supermarketach gdzie duża część
    kasjerów jest z zewnętrznej firmy a nie pracownikami tychże.

    BTW jeśli chodzi i prace zlecone: córka mojego szwagra na pytanie w
    przedszkolu co robi jej ojciec odpowiedziała że sprzedaje ludzi. No i
    szwagier musiał wyjaśniać że jest prezesem firmy wynajmującej
    pracowników okresowych a nie handlarzem niewolników.

    Zdrówko

  • 233. Data: 2011-03-11 08:29:55
    Temat: Re: Info z UKE
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Maciek,

    Friday, March 11, 2011, 1:00:39 AM, you wrote:

    [...]

    > Żeby skrócić komentarze: wiem jak wygląda bulajn i ogólnie call-center
    > miałem okazję poznać to od środka przez kilka lat jako administrator
    > bazy danych a potem szef działu IT w firmie z tego żyjącej.
    > Doświadczeni bezcenne - potrafię telefonicznego akwizytora spławić w
    > 20-30 sekund ;-)

    Dziwne - mi powiedzenie "dziękuję" i odłożenie słuchawki zajmuje mniej
    czasu. Siakoś nie oddzwaniają.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 234. Data: 2011-03-11 11:06:05
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Slawek Kotynski <s...@a...com.pl> writes:

    > Żadne osiągnięcie. :P Ja to robię w 5 sekund. :)

    "Do widzenia" i klap słuchawką to jest 3 sekundy góra.

    > Ale jeśli ktoś ma ochotę się przyłożyć do tępienia telemarketingu,
    > to należy takiego trzymać przynajmniej 30 minut...
    > udawać żywe zinteresowanie i wypytywać o detale.
    > Na koniec stanowcze "Dziękuję, nie mam czasu. Do widzenia".

    Kiedy właśnie problem, że naprawdę nie mam czasu na takie pierdoły.

    MJ

  • 235. Data: 2011-03-11 11:07:57
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> writes:

    > Ale ja mówię o upierdliwych. Trafiają się bezczelni z żądaniami typu:
    > proszę podać telefon do żony bo pan musi.

    Nie rozumiem. Przecież już się dawno rozłączyłem zanim on to zdążył
    powiedzieć.

    MJ

  • 236. Data: 2011-03-11 11:29:30
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-03-11, o godz. 12:07:57
    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> napisał(a):

    > Nie rozumiem. Przecież już się dawno rozłączyłem zanim on to zdążył
    > powiedzieć.

    Widzisz - jeśli ktoś dzwoni na telefon służbowy to mam w zwyczaju
    wysłuchać przynajmniej na początku co do mnie mówi a to jednak chwilę
    trwa nim wyłoży o co biega. Klienci potrafią w różny sposób zaczynać
    rozmowę. Ewidentnie spamy zrucam od ręki, podobnie jak połączenia które
    się nie identyfikują.

    Zdrówko

  • 237. Data: 2011-03-11 12:32:46
    Temat: Re: przykład praktyczny :)
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "crazy bejbi" <t...@n...ma.wcale>

    > Jeżeli większym złudzeniem jest zaterminowanie na routerze bgp
    > przepustowości, którą klient wykupił na stałe dla niego - to tak. W
    > przypadku pewnych łącz nie ma overbookingu. Ale to nie są łącza "5 Mega za
    > 5 dych" ... to są łącza, gdzie klient kupuje np. 4M/4M za 600zł netto.
    > Klient dokładnie wie za co płaci.

    No i może ten klient wie. Natomiast klienci tego, co jest sprzedawane za
    30-50 nie wiedzą.

    > I jeszcze za taki dodatek płaci, jak priorytetowy serwis. Jak się popsują
    > na raz dwie rzeczy: to pojedziemy tam gdzie się bardziej opłaca. Policz
    > ilu klientów musiałoby być, żeby zarobić 700 zł z kawałkiem brutto ? Ktoś
    > kto płaci dużo jest potraktowany priorytetowo dlatego, że płaci dużo ...
    > rynek ...

    I ktoś odchodzi bo internet mu nie działał przez łikend.

  • 238. Data: 2011-03-11 12:39:54
    Od: Martin Fox <e...@s...com>

    On Fri, 11 Mar 2011 13:32:46 +0100, niusy.pl wrote:

    > I ktoś odchodzi bo internet mu nie działał przez łikend.

    ROTFL
    Zobacz jakie czasy usuwania usterek ma Stream, a klient i tak nie
    odejdzie, bo ma umowę na 24 miesiące i musiałby tyle zabulić że będzie
    płakał i płacił.
    Wychodzi u ludzi bark umiejętności czytania ze zrozumieniem, albo w ogóle
    czytania. Przecież umowę można (a wręcz należy) przeczytać przed
    podpisaniem. A nie później marudzić jaki to "zły ISP" jest, skoro w
    umowie nie ma nic o czasie usunięcia awarii, albo że operator ma na to 72h
    czasu.
    Ale to już za trudne, przeczytać. Lepiej marudzić, do tvn pisać itp.

    --
    Martin Fox

  • 239. Data: 2011-03-11 14:37:24
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Martin Fox" <e...@s...com>

> [...]
    > czasu.
    > Ale to już za trudne, przeczytać. Lepiej marudzić, do tvn pisać itp.

    Ty nie rozumiesz. Miliony ludzi podpisują umowy telekomunikacyjne bez
    czytania. Autobusami miejskimi też tak jeżdżą, że nie czytają regulaminu. Bo
    nie po to się korzysta z usług powszechnych by umowy studiować. Jak by nie
    usprawiedliwiać niekorzystne dla klienta postanowienia niekorzystność
    pozostanie i klient prędzej czy później z tego powodu zrezygnuje. I
    naciąganie na umowy terminowe też pozostanie naciąganiem.

  • 240. Data: 2011-03-11 14:39:32
    Od: Icek <i...@d...pl>

    > Ty nie rozumiesz. Miliony ludzi podpisują umowy telekomunikacyjne bez
    > czytania. Autobusami miejskimi też tak jeżdżą, że nie czytają
    > regulaminu. Bo nie po to się korzysta z usług powszechnych by umowy

    bo nikt mnie nie zmusza do korzystania z usług danego operatora. Mogę
    wybrać tramwaj albo samochód.

> [...]
    > postanowienia niekorzystność pozostanie i klient prędzej czy później z
    > tego powodu zrezygnuje. I naciąganie na umowy terminowe też pozostanie

    a to dopiero skończy się jak powstanie prawdziwa konkurencja

    A to że ludzie nie czytają co podpisują a później płacz to inna bajka.

    Icek