  • 1. Data: 2011-02-22 18:27:56
    Temat: Trasa do WP
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    Mam plixa. PIX-a. I hawe.
    Jestem w KIKE, wiec teoretycznie moglbym pomyslec o KIX-ie.

    I mam problem z ruchem do WP ;)
    W tej chwili - leci przez plixa i wraca z plixem. Niestety - zarowno mam
    straty, jak i klienci narzekaja ze transmisje stamtad im sie czasami "tna".

    Podobno WP "tak ma", ale - moze komus udalo sie zglebic problem jak tanio i
    dobrze puscic do nich/od nich ruch?

    Czy w KIX-ie tez wystepuja problemy z komunikacja z WP? Czy tez jest to tylko
    plixowa specyfika?

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    HomePage: http://andrzej.dopierala.name/

  • 2. Data: 2011-02-22 20:55:42
    Temat: Re: Trasa do WP
    Od: nastach <...@p...pl>

    On 22 Lut, 19:27, Andrzej 'The Undefined' Dopierała <undef...@pld-
    linux.org> wrote:
> [...]
    > dobrze puscic do nich/od nich ruch?
    >
    > Czy w KIX-ie tez wystepuja problemy z komunikacja z WP? Czy tez jest to tylko
    Cześć,

    pracujemy nad tym tematem lada dzień powinno być lepiej ;-)) WP
    planuje zwiększyć swój styk do nas.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2011-02-23 08:25:31
    Od: Piotr Lewandowski <p...@e...pl>

    W dniu 2011-02-22 21:55, nastach pisze:
    > Cześć,
    >
    > pracujemy nad tym tematem lada dzień powinno być lepiej ;-)) WP
    > planuje zwiększyć swój styk do nas.
    >
    > Pozdrawiam

    Bardziej kolorowego wykresu nie widziałem
    http://img829.imageshack.us/i/1298449345112721298449
    3.png/ ;) co prawda
    nie idę przez plix tylko task...

    Piotr Lewandowski

  • 4. Data: 2011-02-23 12:20:11
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-02-22 19:27, Andrzej 'The Undefined' Dopierała pisze:

    > Czy w KIX-ie tez wystepuja problemy z komunikacja z WP? Czy tez jest to tylko
    > plixowa specyfika?

    Jak na moje oko jest ok:
    http://prntscr.com/1kzab

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline

  • 5. Data: 2011-02-23 14:00:25
    Od: "xarafaxz@[TNIJTA]gmail.com" <xarafaxz@_TNIJTA_gmail.com>

    Straty do wp.pl to żadna nowość ale i żaden problem.

    http://pokazywarka.pl/sfn7lh-3/

    Tutaj mimo ogromnych strat w ICMP (pewnie jakiś ruter natuje ten ruch),
    dostęp do wp jest bardzo dobry. Łącze TP ME.

  • 6. Data: 2011-02-23 21:13:33
    Od: Lukasz Biernacki <b...@g...com>

    linux.org> wrote:
> [...]
    > straty, jak i klienci narzekaja ze transmisje stamtad im sie czasami "tna".

    Problemy z WP wystąpiły (i chyba się skończyły) niezależnie od IXa,
    którego
    się używało.

    > Podobno WP "tak ma", ale - moze komus udalo sie zglebic problem jak tanio i
    > dobrze puscic do nich/od nich ruch?

    Natomiast poza tymi w/w przejściowymi problemami w KIXie wymiana ruchu
    z WP i innymi portalami działa na tyle dobrze że właśnie zwiększamy
    styk z TPIX do 10 GEth :-)

    Łukasz Biernacki

  • 7. Data: 2011-03-29 08:21:02
    Od: nastach <...@p...pl>

    Jak obiecywaliśmy WP dzisiaj zwiększyło swój styk z PLIX do 10G ;-))

  • 8. Data: 2011-03-31 21:43:57
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    W dniu 29.03.2011 10:21, nastach pisze:
    > Jak obiecywaliśmy WP dzisiaj zwiększyło swój styk z PLIX do 10G ;-))

    Czy ktoś orientuje się, jaki styk ma WP z AC-X i TPIX?

    --
    Sławomir Lipowski
    http://lipowski.org