  • 41. Data: 2011-03-05 16:48:01
    Temat: Re: Info z UKE
    Od: wm <...@w...pn>

    Nie przesadzajmy z tymi rurami, wystarczy 200, 300.
    Jak jest za dużo testujących speedtest powinien wyświetlić ładny napis
    spróbuj za chwilę.

  • 42. Data: 2011-03-05 16:54:58
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Sat, 05 Mar 2011 13:04:30 +0100, Andrzej napisał(a):
    /../
    > No tutaj się akurat mylisz, gdyż operator powołał się na stosowny artkuł
    > ustawy o prawie telekomunikacyjnym. Nie mam tego listu pod ręką więc nie
    > podam Ci dokładnie na czym oparł odmowę reklamacji.

    Ale to są 2 różne rzeczy: zwrot abonamentu i kara umowna.
    Jedno jest przy przerwie dłuższej niż 24 godziny a drugie jak w miesiącu
    masz więcej jak 36 godzin.

  • 43. Data: 2011-03-05 16:57:31
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Sat, 05 Mar 2011 14:49:29 +0100, Paweł napisał(a):
    /.../

    > nie żałuj sobie, 99%

    Bez kozery powiem pińcset. A co powiecie o gościach którzy biorą 6 mega
    tylko po to żeby im pokazywało na speedteście?

  • 44. Data: 2011-03-05 17:03:41
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Sat, 05 Mar 2011 17:20:04 +0100, Lee napisał(a):
    /.../
> [...]
    > operatora 90%. Przy czym i ceny abonamentu będą różne. Za to klient
    > wybierze sobie abonament i operatora takiego jaki mu pasuje i spełnia
    > jego wymagania. Są klienci którym np. w szczycie popołudniowym wystarczy
    > 1Mb z zakupionych np. 20Mb, natomiast poza szczytem w nocy i nad ranem
    > cieszą się że mają szybkość podwojoną do 40Mb bo im szybko lecą
    > torrenty. A nie muszą płacić kroci za łacza. A są tacy dla których
    > najwazniejsza jest gwarantowana przepustowość i wtedy wybiorą sobie
    > abonament z gwarancją np. 80% pasma, i też odpowiednio za to zapłacą.

    Zakładasz, że ludzie wiedzą czego chcą.

  • 45. Data: 2011-03-05 17:05:09
    Od: wm <...@w...pn>

    Nie chodzi mi o nowe ustawy tylko o potrzebie skutecznego, szybkiego i
    łatwego w użyciu systemu prawnego.
    Jak taki system ma wyglądać wiedzieli już w starożytności.

    Są np. kraje gdzie funkcjonuje coś takiego jak "small claims court". Nie
    potrzebujesz prawnika, bierzesz do ręki dowody, jakiegoś świadka i w
    jednym dniu masz decyzję sądu.

    W takim przypadku bierzesz kilku sąsiadów, znajomego informatyka i
    stwierdzacie w sądzie, że internet działał żenująco wolno przez cały
    dzień i prosicie o zwolnienie z opłaty za internet za cały miesiąc.

  • 46. Data: 2011-03-05 17:22:34
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-03-05 16:00, Icek pisze:

    > przyjmujemy jednak korespondencja powinna być kierowana z lekko bardziej
    > wiarygodnego adresu i nie z dynamic eranetu

    Moge Ci zagwarantowac, ze osoba podpisujaca sie pod 1 postem to wlasnie
    ta osoba ;)

    > Cieszy mnie fakt, że zerka Pani na tutejsze wypociny, doceniam Pani
    > pracę jednak potrzeba jest pewności, że Pani to Pani ;)

    J/w

    Moge zagwarantowac, ze tak jest ;) Post tutaj byl po czesci za moja namowa.

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline

  • 47. Data: 2011-03-05 18:11:38
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Sat, 05 Mar 2011 18:05:09 +0100, wm napisał(a):

> [...]
    > stwierdzacie w sądzie, że internet działał żenująco wolno przez cały
    > dzień i prosicie o zwolnienie z opłaty za internet za cały miesiąc.

    a potem wyłączasz dns-y z Timbuktu.

  • 48. Data: 2011-03-05 20:00:02
    Od: Paweł <j...@n...doczekal>

    W dniu 11-03-05 16:00, Icek pisze:
    > Cieszy mnie fakt, że zerka Pani na tutejsze wypociny, doceniam Pani
    > pracę jednak potrzeba jest pewności, że Pani to Pani ;)

    nie wierzę że ktoś wierzy, lub choćby na poważnie rozważa, że to
    faktycznie pani Streżyńska napisała

    --
    Paweł

  • 49. Data: 2011-03-05 20:12:21
    Od: Mruk <t...@g...pl>

    W dniu 2011-03-05 17:48, wm pisze:
    > Nie przesadzajmy z tymi rurami, wystarczy 200, 300.
    > Jak jest za dużo testujących speedtest powinien wyświetlić ładny napis
    > spróbuj za chwilę.

    jeżeli test ma być wiarygodny test to 200Mb/s to za mało chyba, że
    robimy disklejmer, że speedtest działa tylko do 10Mb/s

  • 50. Data: 2011-03-05 20:39:51
    Od: Andrzej <a...@p...invalid>

    Smok Eustachy wrote:

    > Ale to są 2 różne rzeczy: zwrot abonamentu i kara umowna.
    > Jedno jest przy przerwie dłuższej niż 24 godziny a drugie jak w
    > miesiącu masz więcej jak 36 godzin.

    Mój dostawca był innego zdania, a mnie szkoda był marnować czasu na
    dalszą walkę.

    Pozdrawiam,
    Andrzej