eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Informacje o 1.4 TDCI
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 9

  • 1. Data: 2011-09-21 09:25:10
    Temat: Informacje o 1.4 TDCI
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Witam,
    Ma ktoś jakąś baze wiedzy na temat silnika Forda 1.4 TDCI (68 KM) . Chodzi
    mi np. o to:
    1) czy jest tylko konstrukcja Forda czy ktoś inny maczał w nim palce (może
    jest to bliżniak 1,4 HDI)
    2) jakiej firmy jest osprzęt (wtryskiwacze itp)
    3) koła dwumasowego chyba nie ma?
    4) filtra DPF też chyba nie?
    5) czy turbo ma zmienną geometrię czy nie.
    5) inne dane i opinie (awaryjność, spalanie, jak jedzie w porównaniu do np.
    1.2 lub 1.4 benzyna (82 KM) z Forda Fiesty)


  • 2. Data: 2011-09-21 09:30:25
    Temat: Re: Informacje o 1.4 TDCI
    Od: "Agent" <w...@o...ue>


    Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w wiadomości
    news:j5c3gm$e7g$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    > Ma ktoś jakąś baze wiedzy na temat silnika Forda 1.4 TDCI (68 KM) . Chodzi
    > mi np. o to:
    > 1) czy jest tylko konstrukcja Forda czy ktoś inny maczał w nim palce (może
    > jest to bliżniak 1,4 HDI)
    > 2) jakiej firmy jest osprzęt (wtryskiwacze itp)
    > 3) koła dwumasowego chyba nie ma?
    > 4) filtra DPF też chyba nie?
    > 5) czy turbo ma zmienną geometrię czy nie.
    > 5) inne dane i opinie (awaryjność, spalanie, jak jedzie w porównaniu do
    > np. 1.2 lub 1.4 benzyna (82 KM) z Forda Fiesty)

    O trochę już sam znalazłem
    http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_DLD_engine


  • 3. Data: 2011-09-21 14:53:52
    Temat: OT Re: Informacje o 1.4 TDCI
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2011-09-21 09:30, Agent pisze:
    >> bliżniak

    Alt+x=ź



  • 4. Data: 2011-09-21 23:04:30
    Temat: Re: Informacje o 1.4 TDCI
    Od: "dremka" <d...@z...gazeta.pl>

    Agent napisal:

    > 5) inne dane i opinie (awaryjność, spalanie, jak jedzie w porównaniu
    > do np. 1.2 lub 1.4 benzyna (82 KM) z Forda Fiesty)

    Ja wiem tylko tyle, że ten silnik w Fordzie Fusionie to pomyłka - jest za
    słaby do takiego samochodu, przy włączonej klimatyzacji trudno było się
    "tym" poruszać. Każdy, kto przesiadał się na tą wersję Fusiona zanim
    przyzwyczaił się do tego silnika zduszał go i to najczęściej na środku
    skrzyżowania... Do 50kkm padł "tylko" EGR.
    Ten sam silnik w przypadku Fiesty (w wersji V) jest wystarczający.

    --
    dremka


  • 5. Data: 2011-09-22 10:50:19
    Temat: Re: Informacje o 1.4 TDCI
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    W mojej firmie jeździ ich troccę w fiestach 1-2 letnich.Według uzytkowników
    palą więcej niż focusy 1,8 TDCI (mniej więcej tyle samo co benzyna 1,4) a
    jednocześnie są zdecydowanie za słabe.



  • 6. Data: 2011-09-22 11:18:41
    Temat: Re: Informacje o 1.4 TDCI
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-09-22 10:50, Marek P. pisze:
    > W mojej firmie je?dzi ich trocc? w fiestach 1-2 letnich.Wed?ug uzytkownik?w
    > pal? wi?cej ni? focusy 1,8 TDCI (mniej wi?cej tyle samo co benzyna 1,4) a
    > jednocze?nie s? zdecydowanie za s?abe.

    To tak samo jak z 1.5dci w najsłabszej, 65-konnej wersji w Thaliach i
    Clio. Też są za słabe dla wszelkich użytkowników służbowych i też palą
    dużo, bo gaz gnieciony jest zero-jedynkowo.
    W normalnym użytkowaniu, można tym jeździć o kropelce.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    P307 2.0HDi/90
    "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."


  • 7. Data: 2011-09-22 19:15:24
    Temat: Re: Informacje o 1.4 TDCI
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    > To tak samo jak z 1.5dci w najsłabszej, 65-konnej wersji w Thaliach i
    > Clio. Też są za słabe dla wszelkich użytkowników służbowych i też palą
    > dużo, bo gaz gnieciony jest zero-jedynkowo.
    > W normalnym użytkowaniu, można tym jeździć o kropelce.

    Może tak może nie. Przy jeździe 0-1 potrafi wrąbać 8-9 litrów ON na trasie.



  • 8. Data: 2011-09-22 19:19:34
    Temat: Re: Informacje o 1.4 TDCI
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    > To tak samo jak z 1.5dci w najsłabszej, 65-konnej wersji w Thaliach i
    > Clio. Też są za słabe dla wszelkich użytkowników służbowych i też palą
    > dużo, bo gaz gnieciony jest zero-jedynkowo.
    > W normalnym użytkowaniu, można tym jeździć o kropelce.

    Wg. uzytkowników na Autocentrum jest najmniej oszczędny z diesli w fieście.



  • 9. Data: 2011-09-24 02:00:15
    Temat: Re: Informacje o 1.4 TDCI
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    To jest silnik produkcji PSA. Czyli jest to identyczny silnik co 1.4HDI.
    Moje spostrzeżenia o tym silniku w Fordzie Fiesta MK6

    + fajna dynamika choć tylko 68KM
    + wysoka kultura pracy
    + stosunkowo tanie części, silnik popularny

    - kiepsko z jego szczelnością, lubią krwawić
    - średnia ekonomia - Fiesta MK6 przy prędkości 140km/h 2os. + dużo
    betów, klima łyka 6,7l/100

    Co do DPF i koła dwumasowego to nie ma jednoznacznej odpowiedzi.
    Większość aut nie ma tych "genialnych" wynalazków ale auta z ostatnich
    lat montażu tego silnika mogą je mieć.


    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...
    [ Powered by Jah & Reggae Riddim ]

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: