  • 1. Data: 2011-09-21 13:03:52
    Temat: Co kupić pod kategorie B1?
    Od: "Yoda" <s...@n...pl>

    Jakim autem można jeździć mając kat. B1?
    Chodzi mi o markę i model.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-09-21 13:33:36
    Temat: Re: Co kupić pod kategorie B1?
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "Yoda" <s...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Jakim autem można jeździć mając kat. B1?
    > Chodzi mi o markę i model.

    http://www.motoforum.pl/22/ligier.html

    albo jakiś przerobiony smart, maluch itp.
    http://www.samochodymadeinpoland.fora.pl/fiat-126p,1
    5/colo-czyli-kabriolet-na-bazie-malucha,3430.html
    http://www.samochodyswiata.pl/viewtopic.php?t=7850

  • 3. Data: 2011-09-21 13:35:46
    Od: "made myself" <m...@W...gazeta.pl>

    Yoda <s...@n...pl> napisał(a):

    > Jakim autem można jeździć mając kat. B1?
    > Chodzi mi o markę i model.

    Jeździłem kiedyś takim wynalazkiem, który nazywał się Ligier Nova i można nim
    było jeździć właśnie na B1. W Polsce sprzedawał to Emil Frey, czyli można było
    to cudo kupić w salonie Subaru (przynajmniej w Krakowie).
    Ale zdecydowanie nie polecam. Wspominając to auto zawsze mam przed oczyma
    scenę z Apocalypse Now: "The horror... The horror..."

    --
    Pozdrawiam,
    made_myself

  • 4. Data: 2011-09-21 13:40:14
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    http://www.autab1.pl/sprawdz_model.html

  • 5. Data: 2011-09-21 14:51:13
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "Yoda" <s...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Jakim autem można jeździć mając kat. B1?
    > Chodzi mi o markę i model.

    http://forumprawne.org/prawo-wykroczen/138323-auta-n
    a-b1-patos-prawny-karalnosc-itd.html
    - Jawa Chic
    - Jawa Roadster 500
    - Secma Fun Tech 340
    - Secma Fun Extrem
    - Secma Fun Runner
    - Microcar MC1
    - Microcar MC2
    - Aixam A.751
    - Aixam A.741
    - Aixam Crossline
    - Chatenet Barooder
    - JDM Albiza
    - Casalini Ydea
    - Colo Cabrio
    - Colo Sport
    - Bellier Divane II
    - Bellier Opale
    - CMC Gipsy
    - Effedi Maranello
    - Giottline Ginko
    - Grecav Eke
    - Ligier Xtoo
    - Piaggio m500

  • 6. Data: 2011-09-21 15:34:59
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-09-21 14:51, !sp pisze:

    > Użytkownik "Yoda" <s...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    Tak się zastanawiam dlaczego wprowadzono takie coś jak kategorię B1 i
    auta jak powyżej?
    Wiadomo że świeży kierowca z założenia może uczestniczyć w większej
    ilości kolizji/wypadków a jazda takim małym kurduplem i ewentualna
    kolizja nawet przy znikomej prędkości może powodować poważne obrażenia a
    nawet i zgon, nie mówiąc już o wypadku gdzie to nie młody kierowca
    zawini a jakiś inny uzyszkodnik wpakuje się w to małe pierdzikółko
    jakimś SUV-em...

    W życiu nie pozwolę swoim dzieciom na podróżowanie czymś takim.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 7. Data: 2011-09-21 15:42:28
    Od: "janko walski" <j...@o...com.pl>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nie mówiąc już o wypadku gdzie to nie młody kierowca zawini a jakiś inny
    > uzyszkodnik wpakuje się w to małe pierdzikółko jakimś SUV-em...

    Bo decydują o tym politycy, którzy zamiast mózgu mają obornik :)

  • 8. Data: 2011-09-21 16:16:39
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    W dniu 2011-09-21 13:03, Yoda pisze:
    > Jakim autem można jeździć mając kat. B1?
    > Chodzi mi o markę i model.

    Z tego co widać na Allegro: Daihatsu Cuore, Seat Arosa, Toyota Aygo/iQ,
    Peugeot 107, Suzuki Swift, Smart i jeszcze kilka innych.
    http://tiny.pl/h1qlj

    Nie wnikam w legalność ;)

    --
    kamil d

  • 9. Data: 2011-09-21 16:31:26
    Od: Gregorius <n...@m...adresu.com>

    W dniu 2011-09-21 15:34, Lewis pisze:

> [...]
    > jakimś SUV-em...
    >
    > W życiu nie pozwolę swoim dzieciom na podróżowanie czymś takim.

    Głodu i wojen nie ma to trzeba jakoś wspomóc selekcję naturalna wśród
    młodych osobników, zanim zdążą przekazać gen głupoty przyszłym
    pokoleniom. ;)

    --
    Gregorius

  • 10. Data: 2011-09-21 17:37:48
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Jakim autem można jeździć mając kat. B1?
    > Chodzi mi o markę i model.

    Sasiad ma dla dzieciaka Daihatsu Cuore (kopia Nissana Micry).

    Dysiek