  • 1. Data: 2008-07-20 10:54:41
    Temat: Inotel - awaria logowania
    Od: Stanislaw Czech <t...@t...net>

    Dla tych co podobnie jak ja sie denerwuja, bo padlo logowanie :/

    Inotel ma problemy techniczne, sprawa globalna i podobno pracuja nad tym.

    Wielki minus za kompletny brak wiadomosci na ten temat. Dodzwonic sie do
    nich nie moga nawet resellerzy, informacji o awarii tez nie przeslali
    automatycznie mailem, zebysmy ludzi mogli uspokajac... Amatorka :(

    Pozdrawiam

    Stanislaw Czech
    NOWATEL Sp. z o.o.

    tel. +48 58 732 25 91
    fax. +48 58 732 25 94
    mob. +48 693 059 058
    http://www.tygrys.net
    http://www.nowatel.com

  • 2. Data: 2008-07-20 20:45:46
    Temat: Re: Inotel - awaria logowania
    Od: K <...@...c>

    Stanislaw Czech pisze:
> [...]
    > nich nie moga nawet resellerzy, informacji o awarii tez nie przeslali
    > automatycznie mailem, zebysmy ludzi mogli uspokajac... Amatorka :(

    wiesz stanislawie, taka firma, a nie ma wlasnej platformy ;]

  • 3. Data: 2008-07-21 10:10:29
    Od: Daniel <d...@d...poczta.onet.delete.pl>

    K pisze:

    > wiesz stanislawie, taka firma, a nie ma wlasnej platformy ;]

    Czasami bardziej opłaca się dać pewne usługi w outsourcing niż
    utrzymywać je samemu :)

    Pozdrawiam
    Daniel

  • 4. Data: 2008-07-21 10:49:36
    Od: VoMi7 <v...@n...tlen.pl>

    Daniel pisze:

    > Czasami bardziej opłaca się dać pewne usługi w outsourcing niż
    > utrzymywać je samemu :)
    >
    > Pozdrawiam
    > Daniel

    ciekawe co jest tak drogiego w VoIPie :P

    --
    VoMi7

  • 5. Data: 2008-07-21 17:42:16
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    Użytkownik "VoMi7" <v...@n...tlen.pl> napisał w wiadomości

    > ciekawe co jest tak drogiego w VoIPie :P

    SLA

  • 6. Data: 2008-07-21 18:23:03
    Od: "RP" <a...@...pl>

    A dzisiaj od rana jest problem dodzwonienia sie na VoIP
    z sieci Orange.
    Czy u was tez to samo?
    RP.

  • 7. Data: 2008-07-23 16:17:54
    Od: Daniel <d...@d...poczta.onet.delete.pl>

    Komuś też dzisiaj nie działa logowanie czy tylko ja mam problem?

    Pozdrawiam
    Daniel